نماینده مردم ایلام در مجلس:

پروژه ای که پس از 6 سال پیشرفتی مناسبی نداشته است/ بهره برداری نیازمند اعتبارات بیشتر

سلام امینی گفت: بیش از شش سال است که ساخت پروژه انتقال آب از سد ایلام به شهرستان ملکشاهی می گذرد ولی متاسفانه پیشرفت مناسبی ندارد.

پروژه ای که پس از 6 سال پیشرفتی مناسبی نداشته است/ بهره برداری نیازمند اعتبارات بیشتربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سلام امینی نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: شهرستان ملکشاهی با ۱۸ هزار نفر جمعیت با مشکل آب شرب و سالم مواجه است و برای این مهم پروژه انتقال آب از سد ایلام به این شهرستان در حال اجراست.

وی افزود: بیش از شش سال است که ساخت پروژه می گذرد ولی متاسفانه پیشرفت مناسبی ندارد.

امینی با اشاره به اینکه این پروژه برای تامین آب شرب مردم بسیار مهم است، گفت: این پروژه ۴۵ درصد پیشرفت دارد و قرار است تا سال ۹۸ به بهره برداری برسد.

نماینده مردم ایلام تصریح کرد: بیش از ۲۸ میلیارد تومان برای اجرای این پروژه اختصاص یافته ولی قطعا برای بهره برداری از آن نیازمند اعتبارات بیشتری است.

وی افزود: قطعا از طریق وزارتخانه مشکلات اعتباری پروژه پیگیری می شود تا هرچه سریعتر این پروژه به بهره برداری برسد و مردم شهرستان ملکشاهی خوشحال شوند.

طرح آبرسانی به شهرستان ملکشاهی از سد چم گردلان ایلام از سال ۱۳۹۱ آغاز شده ولی هنوز به بهره برداری نرسیده است.

طبق گفته مردم آب این شهرستان از لحاظ کمیت و کیفیت دارای مشکل اساسی است و مردم هر روز یا آب دبه ای می خرند یا با طی مسافت ده ها کیلومتری از چشمه ها آب تهیه می کنند.

انتهای پیام/ب

انتقال آب از سد ایلام به شهرستان ملکشاهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.