جانشین رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی:

پردیس خواهران دانشگاه علوم اسلامی رضوی تاسیس می‌شود

جانشین رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: پردیس خواهران دانشگاه علوم اسلامی رضوی در سال آینده تاسیس می‌شود.

پردیس خواهران دانشگاه علوم اسلامی رضوی تاسیس می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سیدحسن وحدتی شبیری جانشین رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی افزود: پردیس خواهران دانشگاه علوم اسلامی رضوی در سال آینده تاسیس می‌شود، مطالعات مرتبط با این فرآیند در دست انجام است و امیدواریم به این وسیله بتوانیم ساختار دانشگاه را توسعه دهیم.

وی با بیان اینکه امسال با اضافه شدن ۴ رشته تحصیلی جدید تعداد رشته‌های کارشناسی ارشد این دانشگاه به ۱۱ رشته ارتقا یافت، تصریح کرد: کارشناسی ارشد علوم اقتصادی گرایش بانکداری اسلامی، دانش اجتماعی مسلمین، عرفان و حکمت اسلامی و حکمت اشراق رشته‌هایی هستند که برای اولین بار دانشگاه علوم اسلامی رضوی در آن‌ها اقدام به جذب دانشجو می‌کند.

جانشین رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: از ۱۵ مردادماه مصاحبه شفاهی و سپس تحقیقات محلی برای برگزیدن دانشجویان شرکت کننده در آزمون کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه علوم اسلامی رضوی به عمل خواهد آمد و در نهایت برگزیدگان این سه مرحله در پایگاه اینترنتی دانشگاه معرفی خواهند شد.

وحدتی شبیری با اشاره به برگزاری آزمون مقطع دکتری این دانشگاه، افزود: ۱۱ مردادماه سال جاری نیز ۳۴۵ داوطلب برای پذیرش در ۶ رشته مقطع دکتری دانشگاه علوم اسلامی رضوی به رقابت خواهند پرداخت.

گفتنی است؛ طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۳۷۴ دانشگاه علوم اسلامی رضوی این امکان را دارد که خارج از آزمون سراسری و با آزمون اختصاصی اقدام به جذب دانشجو کند.
 
 
انتهای پیام//ج.ر
 

تاسیس پردیس خواهران دانشگاه علوم اسلامی رضوی در سال آینده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.