به همت قرارگاه دانشجویی شهید فیاض بخش؛

دانش آموزان زلزله زده سرپل ذهاب به مشهد می‌روند

مسئول قرارگاه دانشجویی شهید فیاض بخش گفت: ۸۸ دانش آموز دختر سرپل ذهاب به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

 رضا بیات مسئول قرارگاه دانشجویی شهید فیاض بخش در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: از ابتدای زلزله کرمانشاه چندین گروه دانشجویی جهادی برای امدادرسانی به منطقه اعزام شدند؛ در روزهای اول، اقدامات نیروهای امدادی بیشتر آواربرداری و فعالیت‌های پزشکی بود،  پس از دو هفته  به دلیل مشکلات روحی مردم منطقه، نیروهای دانشجویی  بیشتر تمرکز خود را به روان‌درمانی و کارهای فرهنگی اختصاص دادند.

بیات با اشاره به اینکه بر اثر زلزله، بسیاری از کلاس‌های درس منطقه تخریب شده بود، گفت: یک ماه پس از زلزله در قالب قرارگاه دانشجویی شهید فیاض بخش، چند گروه از دانشجویان دانشگاه‌های تهران را که در کنکور رتبه زیر هزار کسب کرده بودند برای آموزش به شهرستان سرپل ذهاب فرستادیم. در طی سال هم چهار اردو برای دانش‌آموزان در ماه‌های آذر، بهمن، اسفند و عید نوروز برگزار کردیم و در همان اردوی آخر به دانش آموزان کنکوری قول دادیم که پس از اتمام کنکورشان، آن‌ها را به اردوی مشهد مقدس اعزام کنیم. 

برپایی جشن میلاد حضرت معصومه برای دانش آموزان سرپل ذهابی

مسئول قرارگاه دانشجویی شهید فیاض بخش با بیان اینکه ۸۸ دانش آموز دختر شهرستان سرپل ذهاب در اردوی زیارتی مشهد مقدس شرکت کرده‌اند، گفت: عصر امروز  اردوی زیارتی مشهد مقدس آغاز می‌شود، این کاروان زیارتی امشب در قم ساکن هستند و به همت آستان مقدس حضرت معصومه (س) قرار است جشنی برای آن‌ها در شب میلاد آن حضرت برگزار شود و به تمامی این دختران هدایایی به همراه یک چادر داده شود. 

بیات با بیان اینکه کاروان زیارتی فردا صبح به سمت مشهد حرکت می‌کند، گفت: با هماهنگی آستان قدس رضوی، دختران دانش‌آموز سرپل ذهاب سه روز در مشهد حضور دارند، به دلیل اینکه تمامی دانش‌آموزان دختر هستند، مسئولان این کاروان هم  از خانم‌های قرارگاه دانشجویی شهید فیاض بخش انتخاب شده‌اند. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
خدا خیرشون بده کارشون عالی و بی ریا بود
آخرین اخبار