معرفی قهرمانان کامپوند تیراندازی با کمان کشور در همدان

قهرمانان رشته کامپوند مرحله دوم مسابقات تیراندازی با کمان رنکینگ نوجوانان و جوانان کشور به میزبانی همدان معرفی شدند.

معرفی قهرمانان کامپوند تیراندازی با کمان کشور در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ ساسان رضوی مشعوف،دبیر هیات تیراندازی با کمان همدان گفت: مسابقات تیراندازی با کمان رنکینگ کشوری نوجوانان و جوانان با حضور 100 کماندار از استانهای اصفهان، آذربایجان شرقی، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، زنجان، مرکزی، فارس، همدان، لرستان، یزد، مازندران، گیلان و گلستان و همچنین جزیره کیش در رشته های ریکرو و کامپوند دختران و پسران در زمین چمن دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد.

وی اظهار داشت: در جریان این مرحله از مسابقات و در ماده کامپوند جوانان دختر سوگند حداد از البرز قهرمان شد، هانیه محمدی و بهاره رضایی هر دو از مرکزی به ترتیب دوم و سوم شدند.

دبیر هیات تیراندازی با کمان همدان اضافه کرد: در کامپوند جوانان پسر نیز دانیال حیدرزاده از چهارمحال و بختیاری به مقام قهرمانی رسید، فردین کلانتری از زنجان و امیر محمد ابوالحسنی از گیلان به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: در رده سنی نوجوانان دختر نیز گیسا بایبوردی از تهران قهرمان شد، ساغر حلوایی از زنجان عنوان دوم را به دست آورد و دینا آقامحمدی از زنجان سوم شد.

رضوی مشعوف بیان کرد: همچنین در کامپوند نوجوانان پسر آرمین پاکزاد از البرز عنوان نخست را کسب کرد، علی سعیدی از یزد دوم شد و امیر محمد قربان زاده از مازندران به مقام سوم دست یافت.

وی در پایان گفت: رقابت های کامپوند در رده سنی نوجوانان و جوانان و در مسافت 50 متر در دانشگاه آزاد واحد همدان برگزار شد.

انتهای پیام/ ش

مسابقات تیراندازی با کمان رنکینگ نوجوانان و جوانان کشور به میزبانی همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.