همزمان با دهه کرامت رضوی صورت می‌گیرد؛

اعزام ۳۰۰ گروه جهادی برای خدمت رسانی به ۴۳ دهستان کشور

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت:۳۰۰ گروه جهادی در قالب طرح جهاد خدمت همزمان با دهه کرامت رضوی به مناطق محروم کشور اعزام می‌شوند.

اعزام ۳۰۰ گروه جهادی برای خدمت رسانی به ۴۳ دهستان کشوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مصطفی خاکسار قهرودی معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی افزود: ۳۰۰ گروه جهادی برای انجام خدمات عمرانی، آموزشی، درمانی و... به ۴۴ منطقه شامل ۴۳ دهستان استان‌های مختلف و حاشیه شهر مشهد اعزام می‌شوند.

وی در مورد تعداد دهستان‌های هدف برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی توسط جهادگران رضوی در دهه کرامت، تصریح کرد: از بین ۴۳ دهستان محرومی که جهادگران رضوی برای خدمت‌رسانی به آنجا اعزام می‌شوند، شش دهستان در خراسان رضوی، چهار دهستان در خراسان جنوبی، پنج دهستان در خراسان شمالی و دو دهستان در سیستان و بلوچستان قرار دارد.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی اعزام گروه‌های جهادی به نقاط محروم سراسر کشور را یکی از برنامه‌های آستان قدس رضوی در دوره جدید مدیریتی معرفی و گفت: گروه‌های جهادگران رضوی تا کنون اقدامات و خدمات ارزنده‌ای را در حوزه محرومیت‌زدایی در استان‌های مختلف انجام داده‌اند.

خاکسار قهرودی با اشاره به فعالیت‌های جهادگران رضوی در سال جدید افزود: در تعطیلات عید نوروز ۲۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم سراسر کشور اعزام شدند که در این دوره و همزمان با دهه کرامت ۳۰۰ گروه جهادی برای خدمت‌رسانی در مناطق محروم سازماندهی شده‌اند.

وی با اشاره به برنامه‌های آستان قدس رضوی برای حمایت از گروه‌های جهادی تصریح کرد: این معاونت با توجه به تعداد جهادگران هر گروه جهادی و میزان ماندگاری در مناطق هدف کمک هزینه اعزام را به گروه‌ها اعطا می‌کند و اگر برنامه‌های جهادگران رضوی هم سو با طرح‌های توسعه و عمرانی دهستان‌ها باشد، به آن گروه‌ها نیز کمک هزینه انجام طرح‌های زیربنایی برای توسعه عمرانی و اجتماعی اهدا می‌شود.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: اگر گروه‌های جهادی برای انجام خدمات درمانی به مناطق محروم اعزام شوند، به گروه‌های اعزامی نیز هزینه خدمات درمانی و تأمین دارو نیز تعلق می‌گیرد.
 
 
انتهای پیام//ج.ر
 
 

اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی توسط جهادگران رضوی در دهه کرامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.