کودک ربا در کمتر از دو ساعت دستگیر شد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:با سرعت عمل پلیس تربت حیدریه عامل ربایش کودک و خودروی پژو ۴۰۵ در کمتر از ۲ ساعت دستگیر شد.

کودک را در کمتر از دو ساعت دستگیر شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سردارقادر کریمی فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی گزارش سرقت خودرو پژو 405 و ربایش کودک 9 ساله داخل خودرو، دستورات لازم به توجه به حساسیت و اهمیت موضوع صادر شد و کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموران کلانتری 11 تربت حیدریه با هدایت سرهنگ کیانی، فرمانده انتظامی این شهرستان وارد عمل شدند.

وی گفت: بررسی‌های اولیه پلیس نشان می‌داد خانم جوانی از فردی رهگذر برای جابجایی خودروی خود تقاضای کمک می‌کند و این مرد غریبه در حالی که پسر 9 ساله مالک خودرو به نام ابولفضل نیز سرنشین پژو 405 بوده، خودرو را به سرقت می برد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: کارآگاهان با توجه به اظهارات مالک خودرو و همچنین بررسی سرنخ‌های موجود در محل توانستند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، عامل ربایش خودرو و کودک 9 ساله را چهره زنی و شناسایی کنند.

 سردار کریمی خاطر نشان کرد: با اجرای طرح مهار، عامل سرقت که عرصه را بر خود تنگ میدید با رها کردن خودرو و کودک در محدوده خیابان فردوسی شمالی شهر تربت حیدریه پا به فرار گذاشت.

وی گفت:کارآگاهان پلیس آگاهی تربت حیدریه با ردزنی‌های گسترده اطلاعاتی، متهم 26 ساله را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به این که کودک 9 ساله صحیح و سالم به آغوش خانواده اش بازگشته و متهم به مراجع قضایی معرفی شده است، گفت:تحقیقات در خصوص سایر سرقت‌های احتمالی متهم ادامه دارد.

سردار کریمی به شهروندان هشدار داد:از اعتماد بی مورد به افراد ناشناس خودداری و وسائط نقلیه خود را به لوازم بازدارنده از سرقت مجهز کنند.

انتهای پیام//ا.س
 

دستگیری رباینده خودرو و کودک در تربت حیدریه در کمتر از 2 ساعت

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.