بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل از طریق خودآموزی

یادگیری زبان انگلیسی در منزل از طریق خودآموزی را با ساده ترین روش ها انجام دهید. در دنیای امروزی یادگیری زبان انگلیسی از ارکان اصلی موفقیت به شمار می رود.

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل از طریق خودآموزی

به گزارش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احتمال دارد که شما هم مانند همه افراد علاقه مند به یادگیری زبان انگلیسی باشید اما با این حال زمان کافی برای حضور در کلاسی های آموزش زبان انگلیسی ندارید و  به دنبال روش هایی ساده برای یادگیری زبان انگلیسی هستید، چرا که با پیشرفت علم در عصر حاضر یادگیری زبان های خارجی امری بسیار مفید و ضروری است که علاوه بر بزرگسالان باید  به کودکان نیز آموزش دهیم.
 
به همین منظور برای آشنایی شما با بهترین روش "یادگیری زبان انگلیسی" مقاله ای را ارائه می دهیم؛ مطمئن باشید که با مطالعه مطالب زیر خواهید دانست که یادگیری زبان انگلیسی کار بسیار ساده و آسانی است پس با ما همراه باشید.

دو بخش مهم یادگیری زبان انگلیسی 

یاد گیری زبان انگلیسی را به دو بخش ورودی و خروجی تقسیم بندی کرده‌اند؛

طبق آخرین تحقیقات و مطالعات یادگیری  زبان انگلیسی را به دو بخش ورودی و خروجی تقسیم بندی کرده‌اند، بخش ورودی همان طور که از نامش مشخص است یعنی مواردی که مطالعه می کنید و بخش خروجی مواردی که از مطالعات خود برداشت کرده اید و به صورت نوشتاری و گفتاری ارائه می دهید پس برای این که خروجی موفق تری داشته باشید باید در بخش ورودی مطالعات کافی را انجام دهید.

استفاده کردن از اپلیکیشن های رایگان برای یادگیری زبان انگلیسی چه مزیتی دارد؟

شاید با نام بردن اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان انگلیسی اشتیاقی به این روش نداشته باشید، چرا که بسیاری از نرم افزارها با این که رایگان هستند اما زمان استفاده از آن ها باید هزینه هایی را پرداخت کنید اما با اپلیکیشن هایی که در این قسمت معرفی می کنیم می توانید به صورت کاملا رایگان از آن ها استفاده کنید و به بهترین روش و بدون اتلاف وقت خود زبان انگلیسی را آموزش ببینید. یکی از این اپلکیشین ها، memrise می باشد. البته علاوه بر آن هزاران برنامه دیگری به همین منظور ارائه شده اند.

جلوی آیینه با خودتان انگلیسی صبحت کنید!

معمولا افرادی که اعتماد به نفس بیشتری دارند بعد از این که لغات جدید و یا مکالمه تازه ای یاد گرفتند جلوی آیینه می ایستند و شروع به مکالمه با خود می کنند. تجربیات نشان داده است که این کار کمک زیادی در یادگیری زبان انگلیسی دارد و می‌تواند مکالمه افراد را به  زبان انگلیسی تقویت کند. شاید این کار برای شما دیوانه وار به نظر برسد اما توصیه می کنیم در روز،  بعد از یادگیری مطالب جدید چندین بار این کار را انجام دهید. حتی در برخی افراد دیده شده است که صدای خود را ضبط می کنند و با مجری برنامه های خارجی مقایسه می کنند و اشکالات مکالمه خود را در تلفظ و ... تشخیص داده و رفع می کنند.

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل از طریق خودآموزی

به چه علت کتاب خواندن بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی است؟

از زمان کودکی به ما توصیه های فراوان شده است که اوقات فراغت خود را با کتاب خواندن سپری کنیم تا حین سپری کردن زمان خود، مطالب تازه ای را یاد بگیریم. حال شما ارزش و اهمیت کتاب خواندن را می دانید، بنابراین بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی خواندن کتاب هایی است که به این زبان نوشته اند. با این روش هم می توانید مطالب جدیدی یاد بگیرید و هم این که با لغات انگلیسی بیشتری آشنا شوید.

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی استفاده از فلش کارت ها می باشد!

می توان گفت که در دوران مدرسه به طور میانگین 2 الی 3 هزار لغت جدید یاد گرفته اید. حال این که شما می توانید روزانه فقط  5کلمه جدید یاد بگیرید که تعداد آن ها در سال 1825 کلمه می‌شود، بهترین روش برای این کار استفاده از فلش کارت ها است یا حتی می توانید لیست کوچکی از لغات جدیدی که گرفته اید تهیه کنید و هر روز آن ها را دوباره مطالعه کنید، زمان مورد نیاز برای یادگیری 5 لغت جدید در روز تنها 40 دقیقه است.

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل از طریق خودآموزی

برای یادگیری زبان انگلیسی به فایل های صوتی گوش دهید!

یکی دیگر از بهترین روش های یادگیری زبان انگلیسی گوش دادن به فایل های صوتی است، در این زمینه توصیه می کنیم که حتما به فایل هایی گوش دهید که به موضوع آن علاقه مند باشید. مثلا اگر به فوتبال علاقه مند هستید به آن گوش دهید یا مثلا اگر به آشپزی علاقه شدیدی دارید به برنامه های آشپزی خارجی گوش کنید، هدف از این کار، این است که می توانید با گوش دادن به این فایل ها هر روز لغات جدیدی یاد بگیرید. حتی می توانید لغات جدیدی را که گوش می دهید در دفترچه خود یادداشت کنید.

با دوستان خود به زبان انگلیسی مکالمه کنید!

شما می توانید با دوستانی که همانند شما علاقه مند به یادگیری زبان انگلیسی هستند مکالمه داشته باشید. احتمال دارد هر روز از طریق گوشی تلفن و یا حتی حضوری با یک دیگر ارتباط داشته باشید. پس به جای این که به زبان خودتان صحبت کنید می توانید این مکالمه را به زبان انگلیسی انجام دهید. شاید در ابتدا مکالمه چندان قدرت مندی نداشته باشید اما به مرور زمان هم خود شما و هم دوستان شما می توانید بدون ایراد و به صورت کاملا صحیح این کار را انجام دهید.

چرا برای یادگیری زبان انگلیسی باید با زمان های انگلیسی آشنا شوید؟

روشی که در بالا گفته شد می توان گفت که  بهترین روش  یادگیری زبان انگلیسی است اما برای این که بتوانید در مکالمات خود زمان را تشخیص دهید و آگاه باشید که باید از کدام فعل استفاده کنید حتما باید با گرامر زبان انگلیسی آشنا شوید. در واقع می توان گفت که 70 درصد یادگیری شما به این امر بستگی دارد و تنها با یادگیری لغات جدید نمی توانید به صورت کامل زبان انگلیسی را یاد بگیرید. از بهترین روش هایی که می توان زمان در زبان انگلیسی را آموزش دید حضور در کلاس ها است که گرامر را به صورت کامل آموزش می دهند.

از پر کاربردترین زبان های دنیا که یادگیری آن برای همه ضروری است زبان انگلیسی است که در قسمت های بالا تمامی روش های یادگیری زبان انگلیسی را در اختیار شما قرار دادیم. حال می توانید بدون دغدغه و با خیال راحت روی کاناپه خود لم دهید و شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Afghanistan
Marwa Ayubi
۱۶:۴۷ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
بسيار روش عالي
Iran (Islamic Republic of)
علی طاعتی مرفه
۱۳:۲۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام
یک نکته مهم در خودآموزی زبان انگلیسی، یادگیری کاربردی لغات انگلیسی هست.
سعی کنید با لغات جدید خودتان جمله بسازید.
مثل یادگیری زبان فارسی که در دورهخ ابتدایی جمله سازی داشتیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
سلام مقاله عالی بود ولی خوب به نظرم زبان انگلیسی باید تو خونه یاد گرفت با روش های آنلاین و کلا اپلیکشین های خود آموز
ولی اگر بتونید به کلاس برید هم عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ماهک
۱۹:۳۴ ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
من بچه که بودم با گچ رو دیوار اتاقم لغات رو مینوشتم کل دیوار اطاقم کلمات انگلیسی بود خیلی حال میداد الانم با سایت پویا روشان با روش هاش میرم جلو خوبه
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۰۸:۵۳ ۰۶ بهمن ۱۳۹۷
منم روش غیر حضوریه پویاروشان رو میرم چه جالب .واقعا کارشون خوبه
Netherlands
رضا
۱۱:۵۱ ۳۰ دی ۱۳۹۷
سلام از مقاله مفیدتون به نظرم بنده بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل سایت دیجیت نست مقاله اش مفید تر بود اگر میشه مثل این درست کنید خیلی بهتره. ممنون
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۶:۲۱ ۱۴ آبان ۱۳۹۷
من خیلی دوست دارم که زبان یاد بگیرم ولی هیچ کس یادم ندادده چند بار کلاس زبان خصوصی رفتم کلاس های دیگه رفتم یادم ندادن. موندم چه کار کنم
Iran (Islamic Republic of)
مستان
۱۹:۳۳ ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
سلام من با اموزش زبان در خانه سایت پویا روشان اشنا شدم و کلی چیز یاد گرفتم اگه میخای تو هم امتحان کن
Iran (Islamic Republic of)
milad
۲۱:۵۴ ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
سلام دوستان گلم خسته نباشید من چند سال هستش که دارم تو عرصه زبان انگلیسی فعالیت میکنم و شغلمم مشاور هستش مشاوره زبان انگلیسی هستم اگر مایل باشید من ایده های خیلی خول و عالی برای تقویت انگلیسی دارم بهتون مشاوره بدم چند سالیه ک تو تلگرام و اینستا دارم فعالیت میکنم ولی خیلی از مردم بی معرفت هستن و به جای تشکر و قدر دانی فحش میدهن اگه من راه کارهایی که دارم رو خدمت شما دوستان بزرگوار عرض کنم مطمعنا هم عشق شما نسبت ب زبان بیشتر میشه و هم شور و اشتاقتون ازم استفاده کنید تا زبانتون عالی بشه
آخرین اخبار