ویژه برنامه های رادیو ایران در دهه کرامت/روایت زائران مشهد الرضا در «سفیر باران»

رادیو ایران به مناسبت دهه کرامت ویژه برنامه هایی تدارک دیده که همزمان با این ایام تقدیم مخاطبان می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همزمان با سالروز تولد حضرت معصومه (س) از روز یکشنبه 24 تیرماه تا سالروز تولد امام رضا (ع) آیتم هایی در خصوص ولادت حضرت معصومه (س) ،زندگی ،شخصیت و فضایل اخلاقی آن بزرگوار ،ترویج اخلاقی و رفتار پسندیده و همراه با کرامت در بین مردم و فرهنگ سازی در این زمینه با هدف اصلاح در جامعه و امر به معروف برای داشتن زندگی سالم و آرام در برنامه های«به افق آفتاب» ،«میزبان»،«سلام ایران» ،«خانه و خانواده» ،«ایرانشهر» ،«کوی نشاط» و «صفحه من» پخش می شود.

 برنامه«به افق آفتاب» در روز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ در 29 تیر و بزرگداشت حضرت صالح بن موسی کاظم (ع) پنج شنبه 28 تیر مختص آن بزرگان پخش می شود.

درشب میلاد امام رضا (ع) در دو برنامه، سه شنبه و چهارشنبه دوم و سوم مرداد ماه ویژه برنامه «دور عاشقان» به تهیه کنندگی حسین معصومی در راستای ترویج اخلاق امام هشتم شیعیان ساعت 22:05 پخش می شود.

همچنین «سفیر باران» روایت زائران مشهد الرضا در راستای افزایش آگاهی مخاطبان نسبت به آموزه های قرآن و اندیشه اهل بیت (ع) و تلاش برای گسترش فضایل اخلاقی و معنوی در میان مخاطبان به تهیه کنندگی زهرا قائدی و گویندگی فاطمه آل عباس چهارشنبه سوم مردادساعت 10:00 از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

انتهای پیام/

رادیو ایران برای دهه کرامت چه برنامه هایی تدارک دیده است؟

برچسب ها: رادیو ، صدا و سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار