با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

عملیات احداث طرح های اقتصادی و خدماتی در گرمی آغاز شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز عملیات اجرایی طرح های مختلف اقتصادی و خدماتی با اعتبار 415 میلیارد ریال در شهرستان گرمی خبر داد.

علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، از آغاز عملیات اجرایی همزمان 3 برند معروف تولید شیرآلات بهداشتی و ساختمانی در محل شهرک صنعتی گرمی خبر داد و افزود: برای احداث این کارخانجات صنعتی خوشه ای از نوع شیرآلات بهداشتی کشور در این شهرستان مرزی، بیش از 400 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی صورت گرفته است و با تکمیل و بهره برداری از این واحدها با احتساب شیرآلات بهداشتی قهرمان برای یک هزار و 800 نفر فرصت اشتغال فراهم خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 30 هزار بیمه شده تامین اجتماعی در این شهرستان وجود دارد، افزود: با روند توسعه ای که در این شهرستان در زمینه صنعتی صورت گرفته انتظار می رود این رقم به صورت قابل توجهی افزایش یابد.

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه این درمانگاه تا 48 ماه تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید، تصریح کرد: در گام اول 30 نیروی متخصص انسانی برای این درمانگاه با اولویت نیروهای بومی بکارگیری خواهد شد.

در این سفر همچنین کلنگ احداث مدرنترین و مجهزترین ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان گرمی نیز به زمین زده شد که برای ساخت این درمانگاه 15 میلیارد تومان هزینه می شود و از کارهای تشخیصی، پاراکلینیک، رادیولوژی، آزمایشگاه راه اندازی خواهد شد .

انتهای پیام/ح

وجود 30 هزار بیمه شده تامین اجتماعی در گرمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.