پرداخت ۸ میلیارد ریال برای ارائه خدمات درمانی به مددجویان تحت پوشش

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: در سه ماهه نخست امسال ۸ میلیارد ریال برای ارائه خدمات درمانی به مددجویان کمیته امداد استان بوشهر پرداخت شده است.

پرداخت ۸ میلیارد ریال برای ارائه خدمات درمانی مددجویان تحت بوششبه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ احمد لطفی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهربا بیان اینکه توانمندسازی مددجویان از اولویت‌های کمیته امداد است اظهار داشت: توانمندسازی مهارتی برای استقلال اقتصادی مددجویان مورد توجه ویژه قرار دارد که در این راستا بر اساس ظرفیت اشتغال‌زایی مناطق شهری و روستایی مددجویان مهارت‌افزایی می‌شوند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد توجه ویژه‌ای به بیمه مددجویان در بخش‌های مختلف درمانی، اجتماعی، خسارتی و حوادث غیر مترقبه دارد گفت: کمیته امداد با ارائه خدمات بیمه‌ای، هزینه‌های مختلف مددجویان در بخش‌های مختلف پرداخت می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر از تحت پوشش بیمه حوادث غیرمترقبه مددجویان خبرداد و بیان کرد: با توجه به اینکه در شرایط سخت و بحران و حوادث غیر مترقبه، بیشترین آسیب روحی و روانی، مالی و اقتصادی خانواده‌های نیازمند متحمل می‌شوند برای کاهش این آسیب‌ها و پرداخت هزینه‌های خسارتی، کمیته امداد اقدام به انعقاد قرارداد با یکی از شرکت‌های بیمه‌ای کرده است.

لطفی با بیان اینکه ۲۸ هزار خانوار مددجو تحت پوشش بیمه حوادث غیرمترقبه هستند ،خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح بیمه‌ای، منازل مسکونی و اثاثیه مددجویان در برابر زلزله، طوفان، آتش‌سوزی تحت پوشش بیمه قرار گرفت و خسارت وارده به آن‌ها پس از ارزیابی کارشناسی پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به پرداخت خسارت به وسائل سرمایشی مددجویان افزود: با توجه به افزایش دما در فصل گرما ضمن تاکید به رعایت صرفه‌جویی در حامل انرژی برق و گاز در صورتیکه به سبب شرایط اقلیمی به وسائل سرمایشی خانواده‌ها آسیب وارد شد بیمه خسارت آن‌ها را پرداخت می‌کند.

۳۰ هزار خانوار مددجو از خدمات بیمه پایه برخوردار هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر از پرداخت خسارت به مددجویان به سبب بروز حوادث غیرمترقبه خبرداد و تصریح کرد:در سه ماه نخست امسال ۲.۳ میلیارد ریال و سال گذشته ۵.۳ میلیارد ریال بابت خسارت حوادث غیرمترقبه به مددجویان استان بوشهر پرداخت شد.

لطفی با اشاره به تحت پوشش قرار داشتن ۳۰ هزار خانوار مددجو از خدمات بیمه پایه بیان کرد: در سه ماهه نخست امسال ۸ میلیارد ریال برای ارائه خدمات درمانی به مددجویان کمیته امداد استان بوشهر پرداخت شده است.

وی به اجرای طرح بیمه سلامت روستائیان و عشایر مددجویان پرداخت و افزود: مددجویان ساکن در روستاها، مناطق عشایری و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر از خدمات بیمه سلامت بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: کمیته امداد ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.