قصرشیرین در دهه کرامت میزبان پرچم نورانی بارگاه امام هشتم شیعیان است

امام جمعه قصرشیرین از میزبانی این شهرستان برای پرچم بارگاه امام رضا(ع) همزمان با دهه کرامت در این شهرستان خبر داد.

قصرشیرین در دهه کرامت میزبان پرچم نورانی بارگاه امام هشتم شیعیان استحجت اسلام علی ملکی امام جمعه قصرشیرین در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت : همه ادیان و فرق مذهبی ارادت خاصی به ساحت امام رضا(ع) دارند و بر ما وظیفه است که در مسیر تقویت معنویت و ارزشهای اسلامی در جامعه تلاش کنیم.

وی گفت: هشت سال دفاع مقدس را ارزشهای اسلامی رزمندگان و پیروز کرد و امروز هم ماندگاری نظام اسلامی در گرو تقویت ارزشهای دینی و مذهبی است.

ملکی تصریح کرد: دشمن همواره در صدد کم رنگ کردن معنویات در جامعه است و ما باید همواره با سلاح دین به مقابله با آنها بپردازیم.

وی گفت: ظرفیت بزرگ ایام محرم و ماههای دینی همواره پایگاه مستحکمی در برابر توطئه های دشمنان بوده است.

ملکی گفت: ورود پرچم بارگاه امام هشتم (ع) یک برکت و منشاء خیری برای کسانی است که توفیق زیارت آن امام همام را نداشتند لذا باید بستر مناسب و مراسمی باشکوه برای این استقبال فراهم کنیم.

فرماندار قصرشیرین گفت: ارادت ملت ایران اسلامی به ائمه اطهار مثال زدنی است.

مرادعلی تاتار افزود: مردم ما همواره عشق و اعتقاد راستین خود را به ائمه شیعه در بطن زندگی خود نشان دادند و فرهنگ ایثار و شهادتی که در این شهرستان وجود دارد می تواند میزبان خوبی برای استقبال از این پرچم باشد.

وی گفت: آئین معنوی و برنامه های این مراسم در جوار شهدای گمنام شهرستان در محل پارک شاهد برگزار خواهد شد زیرا شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس پرچم دار پیروی از اهل بیت عصمت و طهارت بودند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

جلسه هماهنگی برنامه های استقبال از پرچم رضوی

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار