نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

خدمت به مردم مناطق محروم یک افتخار است

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: خدمت به مردم مناطق محروم و دور افتاده یک افتخار برای مسئولان نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستانپیش از ظهر امروز در جلسه تکریم و معارفه فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان که در محل حسینیه «عاشقان ثارالله» زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: خدمت به مردم در شرایط سخت آب و هوایی به ویژه در مناطق دور افتاده و صعب العبور یک افتخار برای مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تشکر از زحمات سردار حسین معروفی فرمانده پیشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: سردار معروفی تلاش کرد تا به فرزندان غیور این استان بها دهد و جوانان این مرز و بوم نیز با اعتماد بیشتر به حراست از مرز‌ها پرداختند.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: پذیرفتن بار سنگین مسئولیت یک هنر است، زیرا هر شخصی نمی‌تواند حق مسئولیت را ادا کند.

وی بیان کرد: ان شاء الله خداوند به ما توفیق دهد که مرگ در راه دین داشته باشیم وتا آخرین نفس به حفظ ارزش‌های انقلاب بپردازیم.

وی با تبریک به سردار امان الله گشتاسبی، فرمانده جدید سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: خدمت کردن در این استان به عزمی چند برابر نیاز دارد، زیرا این منطقه به دلیل پهناور بودن و صعب العبور بودن برخی مناطق به عزم مضاعفی نیاز دارد.

انتهای پیام/ع

تودیع ومعارفه فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار