مهدی: فعالیت‌های هیئت مدیره نفت مسجد سلیمان قانونی است

مسئول صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ گفت: فعالیت‌های هیئت مدیره سابق، انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان قانونی است.

مهدی: فعالیت های هیئت مدیره نفت مسجد سلیمان قانونی است/ احتمال دارد بازی های نساجی خارج از مازندران برگزار شودسهیل مهدی مسئول صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره معرفی نشدن اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان در ۲ سال اخیر به سازمان لیگ و پس از دوران مدیریت مسعود رضائیان، بیان کرد: باشگاه نفت مسجد سلیمان در سال‌های اخیر زیرنظر شرکت ملی ایران فعالیت داشته است و رضا کاردو، مدیرعامل شرکت ملی نفت هم در نامه‌ای به ما اعلام کرد اعضای هیئت مدیره قانونی این باشگاه پس از صعود نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر استعفا کرده اند. برهمین اساس کاردو هیئت مدیره جدیدی برای این باشگاه انتخاب کرد که این هیئت مدیره، کیوان بابادی را به عنوان مدیرعامل جدید به سازمان لیگ معرفی کرد.

او ادامه داد: البته معرفی مدیرعامل به سازمان لیگ برای ما کفایت نمی‌کند بلکه باید مشخصات اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان هم در اختیار سازمان لیگ قرار بگیرد. در کل از این لحاظ مشکلی برای حضور این تیم در لیگ برتر وجود ندارد و نفت مسجد سلیمان از نظر مدیریتی می‌تواند بدون مشکل در لیگ برتر فعالیت کند.


بیشتر بخوانید: فکری: حاضر نیستم به هر قیمتی در نفت بمانم/با این بودجه نمی‌توان بازیکن جذب کرد


مسئول صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه شرکت ملی نفت ایران نمی‌تواند در لیگ برتر تیمداری کند، اعضای هیئت مدیره سابق این باشگاه پس از صعود به لیگ برتر مجبور به استعفا شدند. رضا کاردو هم با توجه به مسئولیت اجتماعی شرکت ملی نفت نسبت به مردم مسجد سلیمان تصمیم گرفت از افراد فعال در شرکت‌های خصوصی زیر مجموعه شرکت ملی نفت، افراد جدیدی را به عنوان اعضای هیئت مدیره جدید باشگاه انتخاب کند تا امور نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر هم روال قانونی خودش را طی کند.

مهدی در مورد آماده نبودن سه ورزشگاه عضدی رشت، بهنام محمدی مسجد سلیمان و وطنی قائمشهر در فاصله حدود ۲ هفته تا آغاز لیگ برتر گفت: برگزاری بازی‌ها در این سه ورزشگاه برعهده کمیته مسابقات است و کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تنها می‌تواند درباره استاندارد بودن آن‌ها اعلام نظر کند. سه سال است ما به ورزشگاه هفت تیر بابل برای برگزاری بازی‌های خانگی خونه به خونه مجوز نمی‌دهیم، اما کمیته مسابقات بازی‌ها را در این ورزشگاه برگزار می‌کند. در کل تصمیم گیری درمورد میزبانی بازی‌های لیگ برتری از سوی این سه ورزشگاه برعهده کمیته مسابقات است.

او در پایان خاطرنشان کرد: درمورد صدور مجوز ورزشگاه‌های عضدی، شهید بهنام محمدی و وطنی قائمشهر باید مطالبی را بیان کنم. ورزشگاه شهید عضدی مشکل نور دارد که قرار است نورافکن‌های آن تا زمان آغاز لیگ برتر تجهیز شوند. مسئولان ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برای رفع مشکلات آن اقدام‌های خوبی انجام داده بودند، اما از ۲ روز پیش پیمانکار ورزشگاه به دلیل اختلاف سلیقه با سایر مسئولان، کار را متوقف کرده است. اگر مشکلات ورزشگاه شهید وطنی تا آغاز لیگ برطرف نشود، نساجی مازندران باید در این استان ورزشگاه دیگری را معرفی کند. در غیر این صورت بازی‌های این تیم در استان دیگری برگزار می‌شود. ورزشگاه مسجد سلیمان هم به دلیل گرد و غباری که در استان خوزستان وجود دارد از لحاظ نظافت، تجهیز چراغ‌های نورافکن و نیمکت مشکلاتی دارد که من فکر می‌کنم تا زمان آغاز لیگ این نقایص رفع شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار