درمهرماه امسال ؛

یهره برداری از ۳۵۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی ۹۷-۹۸، ۳۵۰ کلاس درس در سراسر این استان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علیرضا راشکی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برای راه اندازی این مدارس بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

وی افزود: با توجه به کمبود فضای آموزشی در سیستان و بلوچستان تلاش داریم آمار این کلاس‌ها درس را با اعتبارات ملی و استانی و کمک خیران به ۴۰۰ مورد برسانیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان از تدوین سند توسعه آموزشی استان خبر داد و افزود: در این سند که بزودی به تصویب می‌رسد عمق محرومیت در شاخص‌های آموزشی نظیر فضا، پوشش تحصیلی، سرانه ورزشی و فرهنگی و ... این استان برای جلب نظر دولت و خیران نشان داده شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی ۹۷-۹۸، ۳۵۰ کلاس درس در سراسر این استان به بهره برداری می‌رسد.

راشکی افزود: سند آموزشی سیستان و بلوچستان در نوع خود در کشور بی مانند است به طوری که مقرر شده بعد از تصویب به عنوان پایلوت در استان‌های دیگر نیز اجرایی شود.

وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان با توجه به نرخ بالای موالید و جذب بازماندگان از تحصیل همچنان با وجود همه اقدامات مطلوب انجام گرفته در مدرسه سازی به پنج هزار کلاس درس جدید نیاز دارد.

وی بیان کرد: از مجموع ۱۸ هزار و ۹۵۴ کلاس درس در سیستان و بلوچستان، ۱۰ هزار و ۵۲۸ کلاس درس نیازمند تخریب، بازسازی و مقاوم سازی است.

انتهای پیام/ع

راه اندازی ۳۵۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار