احداث 300 واحد مسکونی برای معلولان در اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: ۳۰۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای معلول و جامعه هدف بهزیستی اردبیل احداث می شود.

بهزاد ستاری، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،اظهار داشت:به دنبال حمایت از قشر نیازمند، معلولان و جامعه هدف بهزیستی استان تلاش و جدیت بر این است تا با همکاری و مشارکت خیران و جذب اعتبارات لازم اقدامات مناسب و گسترده‌ای انجام دهیم و زمینه برای رفع محرومیت هر چه بیشتر را فراهم آوریم.

وی از احداث 300 واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای معلول و جامعه هدف بهزیستی اردبیل خبر داد و گفت: در حال حاضر این تعداد واحد در دست ساخت بوده که تلاش می‌کنیم با جذب اعتبارات لازم و کمک‌های خیران زمینه برای تسریع در عملیات ساخت این واحدها را فراهم آورده و افراد هدف را از سرپناه ایمن بهره‌مند کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با اشاره به اقدامات انجام شده برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان بیان کرد: با انجام مشاوره‌های تخصصی در مراکز مشاوره بهزیستی در سطح استان 23 درصد از مراجعان برای طلاق از تصمیم خود برای طلاق منصرف شده‌اند که به اقدامات انجام شده در سال گذشته شاهد توقف رشد و نیز کاهش آمار طلاق در استان بودیم.

ستاری از راه‌‌اندازی سامانه کاهش طلاق در اردبیل خبر داد و افزود: در راستای کاهش هر چه بیشتر آمار طلاق در سطح استان این سازمانه راه‌اندازی شده و فعالیت خود را آغاز خواهد کرد که با این امر می‌توانیم با اقدامات تخصصی و لازم از افزایش آمار طلاق جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای کاهش اعتیاد در استان تصریح کرد: در این زمینه تلاش شده تا از ظرفیت نهادهای مردمی استفاده شود که در همین راستا 270 تیم اجتماع‌محور پیشگیری از اعتیاد در استان تشکیل و با اقدامات انجام شده در حال حاضر کمترین میزان شیوع اعتیاد در بین استان‌های کشور در اردبیل مشاهده می‌شود.

انتهای پیام/ع

احداث واحد مسکونی برای معلولان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار