استفاده از ظرفیت مردم و خیران برای کمک به معلولان

استاندار سمنان بابیان اینکه امروز باید از ظرفیت مردم، خیران و سازمان‌های مردم‌نهاد و تشکل‌های مذهبی برای کمک به معلولان و توان‌خواهان جامعه بهره برد گفت: این امر یکی از رسالت‌های بهزیستی استان سمنان است.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سیدشهاب الدین چاوشی استاندار سمنان در دیدار با مدیرکل و کارکنان بهزیستی استان سمنان گفت: امروز باید از ظرفیت مردم، خیران و سازمان‌های مردم‌نهاد و تشکل‌های مردمی و مذهبی برای کمک به معلولان و توان‌خواهان جامعه بهره برد که این امر یکی از رسالت‌های بهزیستی استان سمنان است.

وی افزود: مشارکت‌های مردمی راه را برای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به ۱۴هزار معلول استان باز می‌سازد و با مشارکت‌های مردمی می‌توان اقدامات درخور توجهی را برای بهبود زندگی معلولان و توان‌خواهان در برنامه قرارداد.

چاوشی با اشاره به اینکه شرط مشارکت عمومی اعتمادسازی است، ابراز داشت: بهزیستی اقداماتی که صورت می‌دهد که می‌بایست به مردم گزارش دهد تا همگان از اقدامات این نهاد مهم و تأثیرگذار باخبر شوند.

وی در ادامه به اهمیت کار بهزیستی نیز اشاره کرد و با تقدیر از کارکنان بهزیستی استان سمنان، گفت: ایجاد آرامش برای بندگان خدا یک‌راه برای رسیدن به خدا است و این رسالت بهزیستی محسوب می‌شود.

انتهای پیام / گ

افزایش مشارکت‌ مردم در برنامه بهزیستی استان سمنان لحاظ شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار