پرداخت ۱۷۲۰ میلیارد تومان به دهیاران و شهرداران استان بوشهر

استاندار بوشهر گفت: طی پنج سال اخیر هزار و ۷۲۰ میلیارد تومان به دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان بوشهر پرداخت شده است.

پرداخت ۱۷۲۰ میلیارد تومان به دهیاران و شهرداران استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالکریم گراوند صبح شنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه استان بوشهر از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم و همه مسئولان باید در این زمینه تلاش جدی داشته باشند.

وی به اعتبارات پرداخت شده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان اشاره کرد و ادامه داد: طی پنج سال اخیر از محل ارزش افزوده و عوارض آلایندگی هزار و ۷۲۰ میلیارد تومان به دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان بوشهر پرداخت شده است.

استاندار بوشهر بر لزوم تلاش برای رفع مشکلات شهرستان عسلویه تاکید کرد و افزود: صنایع عظیم نفت و گاز و پتروشیمی در شهرستان عسلویه ظرفیت بسیار مهمی در اقتصاد کشور محسوب می‌شود.

وی خواستار توجه صنایع به مطالبات و خواسته‌های مردم شهرستان عسلویه شد و تصریح کرد: برای رفع مشکلات مردم پایتخت انرژی کشور همه مسئولان باید دست به کار شوند و از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

گراوند از اجرای شیوه‌نامه جدید وزارت نفت در مناطق پیرامونی تاسیسات نفتی و گازی خبر داد و بیان کرد: مشکلات زیست محیطی در عسلویه ناشی از سوزاندن گاز‌های مشعل پارس جنوبی برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود.

وی بیکاری جوانان را به عنوان یکی از مشکلات مهم مردم در شهرستان عسلویه عنوان کرد و افزود: بهبود وضعیت اشتغال جوانان باید به صورت جدی در دستور کار مسئولان صنایع این منطقه قرار گیرد.

انتهای پیام/م

اعتبارات پرداخت شده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان بوشهر

برچسب ها: اشتغال ، جوانان ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.