کشف ۳۳ کیلوگرم مواد مخدر در نوشهر

 ۳۳ کیلو گرم مواد مخدر با همکاری ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان نوشهر کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر اهل و ساکن شهرستان کرج در شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان نوشهر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه و با رصد و کنترل محور‌های مواصلاتی این شهرستان، متهم را که به همراه دختر خود قصد حمل و جابجایی مواد مخدر با یک دستگاه خودروی سمند به شهرستان نوشهر را داشت شناسایی کردند.

سرهنگ مفخمی با اشاره به اینکه در اقدامی عملیاتی خودروی مورد نظر متوقف و سرنشینان آن دستگیر شدند، گفت: در بازرسی از خودروی متهمان ۲۶ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۱۲ کیلوگرم تریاک و ۱۴ کیلو گرم حشیش در بسته‌ های آماده برای فروش کشف شد.

وی افزود: در ادامه این عملیات ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از منزل استیجاری متهمان در شهرستان نوشهر ۷ کیلو مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک که در داخل منزل جاسازی شده بود کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۲ دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر و آلات استعمال در بازرسی از منزل متهمان خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ مفخمی با بیان اینکه مصرف کننده مواد مخدر قدرت خوب فکر کردن را از دست می‌دهد و هرگز به هدف‌های بزرگ و اصلی خود نمی‌رسد، گفت: مصرف کنندگان مواد مخدر در دامی اسیر می‌ شوند که پایانش مرگ و نابودی است، پایانی که آغازگران آن سوداگران مرگ، افرادی سود جو و دوستانی دشمن صفت بوده اند.

انتهای پیام/ م

دستگیری سوداگران مرگ در نوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار