بررسی عملکرد تیم ملی فوتبال بلژیک در جام جهانی ۲۰۱۸

تیم ملی فوتبال بلژیک با شکست تیم انگلیس توانست برای نخستین بار در تاریخ، عنوان سومی جام جهانی را از آن خود کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی بلژیک در جام جهانی 2018 روسیه فراتر از حد انتظار کارشناسان فوتبال ظاهر شد و توانست عنوان سومی جام(بهترین عنوان تاریخ فوتبال بلژیک) را از آن خود کند. در این گزارش نگاه کوتاهی به عملکرد شیاطین سرخ اروپا در جام جهانی 2018 می اندازیم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

بلژیکی ها در گروه G جام جهانی با تیم های انگلیس، تونس و پاناما همگروه بودند. شاگردان روبرتو مارتینز در بازی نخست مقابل پاناما با 3 گل حریف خود را شکست دادند و سپس برابر تیم ملی تونس در یک بازی یکطرفه با نتیجه 5 بر 2 به پیروزی رسیدند تا به این ترتیب صعودشان را قطعی کرده باشند. در بازی سوم مرحله گروهی مقابل انگلیس نیز بلژیک با تک گل عدنان یانوزای به برتری رسید تا با 9 امتیاز به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعد شود.

بررسی عملکرد تیم ملی بلژیک در جام جهانی ۲۰۱۸

در مرحله یک هشتم نهایی بلژیک به مصاف ژاپن رفت. 2 تیم در نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به رختکن رفتند اما در دقیقه 48 نیمه دوم ژاپن با ضربه هاراگوچی به گل اول رسید. گل دوم ژاپن در دقیقه 52 نیز روی شوت از راه دور اینوی به دست آمد تا بلژیک در آستانه حذف از جام جهانی قرار بگیرد اما شاگردان مارتینز در 20 دقیقه پایانی بازی توانستند 3 گل را وارد دروازه ژاپن کنند و با این کامبک فوق العاده راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.


بیشتر بخوانید: خلاصه و نتیجه دیدار بلژیک و انگلیس


بلژیک در مرحله یک چهارم نهایی مقابل برزیل قرار گرفت. ابتدا پیش بینی می شد که برزیل بتواند با پیروزی برابر بلژیک هم خود را یک قدم دیگر به فتح جام نزدیک کند و هم به قدرت نمایی شیاطین سرخ اروپا در جام جهانی پایان دهد اما در نهایت این بلژیکی ها بودند که موفق شدند با برد 2 بر صفر مقابل شاگردان تیته به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

بررسی عملکرد تیم ملی بلژیک در جام جهانی ۲۰۱۸

در مرحله نیمه نهایی بلژیک در مصاف با تیم ملی فرانسه با یک گل بازی را واگذار کرد و از صعود به فینال بازماند و حریف انگلیس در دیدار رده بندی شد.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

 

در بازی رده بندی بلژیک با 2 گل از سد تیم ملی انگلیس گذشت تا برای نخستین بار کسب عنوان سومی در جام جهانی را تجربه کند.

انتهای پیام/

عملکرد تیم ملی بلژیک در جام بیست و یکم چگونه بود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار