پرداخت خسارت بدون کروکی تا سقف 70 میلیون ریال

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: رانندگان در صورت تصادف خسارتی تا سقف مالی 70 میلیون ریال می توانند بدون گزارش و کروکی پلیس به بیمه مربوطه مراجعه و خسارت دریافت کنند. 

پرداخت خسارت بدون کروکی تا سقف 70 میلیون ریالسرهنگ  فضل الله شیری  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛   اظهار داشت: برابر ماده 40 قانون بیمه، شرکت های بیمه مکلفند خسارت مالی ناشی از حوادث رانندگی را در مواردی که وسایل نقلیه مسبب و زیان دیده در زمان هایی که دارای بیمه نامه شخص ثالث معتبر بوده و بین طرفین حادثه در باب تقصیر اختلافی وجود نداشته باشد حداکثر تا سقف تعهدات مالی مندرج در ماده 8 قانون بیمه، بدون حضور و اخذ گزارش پلیس (کروکی) پرداخت کنند.

وی همچنین در توضیح ماده 89 آیین نامه راهنمایی و رانندگی عنوان کرد: رانندگانی که دچار تصادف از نوع خسارتی در سطح معابر شهری می شوند مکلفند که سریعا خودروهای تصادفی را به کنار خیابان هدایت و جهت اخذ خسارت به بیمه مربوطه مراجعه کنند.

سرهنگ شکری یادآوری کرد: در صورت هدایت نکردن خودرو به سمت راست راه، برابر جدول جرائم و تخلفات رانندگی مبلغ 300 هزار ریال اعمال قانون خواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در پایان اظهار امیدواری کرد تمامی رانندگان با رعایت قوانین و مقررات عبور و مرور، بدون هیچگونه خطر و تصادفی سفرهای خود را به پایان رسانند.

انتهای  پیام/ز

خسارت بدون کروکی تا سقف 70 میلیون ریال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار