ثبت نام 2396 واحد در سامانه ی بهین یاب برای دریافت تسهیلات

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: تاکنون 2396 واحد در سامانه ی بهین یاب ثبت نام کرده و 1694 واحد برای دریافت تسهلات به بانک های عامل معرفی شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان در صد و چهاردهمین جلسه ی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: تاکنون 2396 واحد در سامانه ی بهین یاب ثبت نام کرده و 1694 واحد برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده اند.

وی افزود: تاکنون به 889 واحد از این تعداد تسهیلاتی بالغ بر 5432 میلیارد ریال پرداخت شده است.

اسودی تصریح کرد: 3 واحد صنعتی و 2 واحد گردشگری نیز با بررسی های انجام شده در این جلسه برای دریافت تسهیلاتی بالغ بر 41 میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی شده اند.

وی با اشاره به بررسی مشکلات 598 واحد تولیدی در جلسات گذشته و رفع 70 درصد از مشکلات آنها افزود: 3 واحد تولیدی نیز مشکلات بانکی و زیربنایی آنها در این جلسه بررسی شده است.

مهدی بندرآبادی مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری سمنان گفت: تثبیت اشتغال موجود در واحدهای تولیدی در حال حاضر باید اولویت اصلی باشد.

وی افزود: دریافت تسهلات باید در جهت رشد تولید و افزایش اشتغال باشد و قبل از اینکه این مهم محقق شود درخواست تسهیلات دوباره غیر معقول و عملی است.

انتهای پیام / د

برگزاری صد و چهاردهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار