هواپیمای شخصی اسقف اعظم روسیه دردسر ساز شد

کاربران روسی پس از انتشار تصویر پیاده شدن اسقف اعظم کشورشان از هواپیمای شخصی‌اش، در فضای مجازی دست به اعتراض زدند.

هواپیمای شخصی اسقف اعظم روسیه دردسر ساز شدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛پس از سفر پاتریارک کریل اسقف اعظم روسیه با هواپیمای شخصی به یکاترینبورگ که سه روز گذشته رخ داد، شایعات زیادی در فضای مجازی منتشر شد و سوالات بسیاری در ذهن کاربران روسی شکل گرفت که اعتراضاتی را به وجود آورد.

اعتراض کاربران مبنی بر آن است که کلیسای جامع روسیه هزینه خریدهای شخصی را از کجا آورده است. «Embraer Legacy 600» مدل هواپیمایی است که اسقف با آن سفر کرد و تنها نیم ساعت اجاره آن 10 هزار یورو است. بنابراین هزینه برای خرید و یا اجاره این هواپیما اعتراضاتی را ایجاد کرده است.

بر این اساس، سخنگوی کلیسای جامع روسیه اعلام کرد که کلیسا آماده پاسخگویی به سوالات مربوط به هزینه ها است اما قصد انتشار اطلاعات در مورد خرید را ندارد. او خاطر نشان کرد که پولی از کلیسا یا کمک های مردمی صرف خرید های شخصی نشده و این هواپیما توسط یکی از خیرین و خدمتگزاران کلیسا در اختیار اسقف قرار داده شده است.

سخنگوی کلیسا گفت: اسقف اعظم در اغلب سفرهایش دچار مشکل می شد و در پروازها شرایط دشواری را تحمل می کرد از این رو داشتن هواپیمای شخصی لازمه سفرهای او است. گفتنی است اخیرا شیوه زندگی حامیان در کلیسای جامع به شدت زیر نظر کاربران شبکه های اجتماعی است و چند سال گذشته نیز ساعت مچی گران قیمت اسقف جنجال آفریده بود. در مصاحبه ای که اسقف داشت با استفاده از نرم افزار فتوشاپ ساعت مچی اسقف حذف شده بود اما ویرایشگر فراموش کرده بود تا انعکاس آن روی میز را نیز حذف کند.

انتهای پیام/

انتشار تصاویر سفر اسقف روسیه با هواپیمای شخصی

برچسب ها: روسیه ، دانستنی ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.