امسال ۲۶۶ میلیارد تومان مالیات در استان زنجان تقسیط شده است

میرحیدر رضوی گفت: با تفویض اختیاری که به استان شده است، حدود ۳۵۰ میلیارد ریال بخشودگی جرایم در سال ۹۵ و نیز ۸۸۷ میلیون ریال بخشودگی جرایم مالیاتی در سال ۹۶ انجام شد.

امسال ۲۶۶ میلیارد تومان مالیات در استان زنجان تقسیط شده استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ میرحیدر رضوی در دیدار با استاندار زنجان، با بیان اینکه ۳۲۰ میلیارد ریال از بدهی مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی وصول شده است، افزود: با تفویض اختیاری که به استان شده است، حدود ۳۵۰ میلیارد ریال بخشودگی جرایم در سال ۹۵ و نیز ۸۸۷ میلیون ریال بخشودگی جرایم مالیاتی در سال ۹۶ انجام شد.

وی از شناسایی ۱۲ واحد بزرگ تولیدی که عمده فعالیت خود را در استان زنجان انجام می‌دادند، ولی مالیات خود را در سایر استان‌ها پرداخت می‌کردند خبر داد و گفت: از سال ۹۵ واحدیابی و رسیدگی به پرونده‌های مودیان جدید مالیاتی در دستور کار این اداره کل قرار گرفته و تاکنون ۵۲۴۵ پرونده جدید شناسایی و تشکیل شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان خاطر نشان کرد: در مالیات مشاغل و اصناف از سال ۹۱ تا ۹۴ هیچ افزایشی صورت نگرفته بود و تنها در سال ۹۵ نسبت به سال گذشته تنها ۸ درصد رشد داشته است.

رضوی از صدور ۴ میلیارد تومان برگه تشخیص برای ۷۲ پرونده مالیاتی خبر داد و اظهار کرد: تاکنون ۱۴۲ میلیارد تومان از محل مالیات‌های دریافتی به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان واریز شده است.

وی با تاکید بر اینکه ۲۰۸۲ مورد از افراد و اقشار کمتر برخوردار جامعه از پرداخت مالیات معاف شده اند، گفت: هم اکنون ۱۱ هزار و ۹۹۸ پرونده که دارای اعتراض بودند با توافق مودیان و اداره کل امور مالیاتی به قطعیت رسیده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان با اشاره به آمار کل مودیان مالیاتی استان زنجان، اظهار کرد: ۶۷ هزار پرونده مالیاتی فعال در حوزه مشاغل، ۲۸ هزار پرونده در بخش املاک و مستقلات، ۷۹۴۹ پرونده مالیاتی فعال اشخاص حقوقی و ۳۳ هزار و ۲۳ پرونده مالیاتی مربوط به موضوع ارث می‌باشد.

انتهای پیام/ز

تقسیط 266 میلیارد تومان مالیات در استان زنجان

برچسب ها: استانداری ، مالیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.