آخرین اخبار از تکمیل پروژه چهار خطه کردن محور ایلام-مهران/پیمانکاران نگران تخصیص اعتبار نباشند

استاندار ایلام گفت: پروژه چهار خطه کردن محور ایلام-مهران با جدیت دنبال شود.

آخرین اخبار از تکمیل پروژه چهار خطه کردن محور ایلام-مهران/پیمانکاران نگران تخصیص اعتبار نباشندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام عصر یکشنبه در نشست بررسی پیشرفت محورهای اربعین بر اهمیت به سرانجام رسیدن محورهای ایلام-مهران در موعد مقرر تأکید و اظهار کرد: پیمانکاران با تلاش به فعالیت خود ادامه دهند و نگران تخصیص اعتبار نباشند.

وی به انجام تعهدات قرارگاه خاتم الانبیاء درباره  زیرساخت اربعین تاکید کرد و گفت: اگر دوستان ما در راستای عمل به وعده های خود پای کار باشند ما هم با انگیزه بیشتری به کمک آنها خواهیم شتافت.

سلیمانی دشتکی به اولویت بندی منابع در شرایط ویژه اشاره داشت و افزود: درصورتی که منابع مالی و زمانی ما محدود است بهترین رویکرد اولویت بنده پروژهای تحت اقدام است.

وی تصریح کرد: با این حال راه‌سازی‌ها باید مطابق برنامه و در موعد مقرر و با بالاترین کیفیت انجام شود تا عبور مردم از استان برای زیارت عتبات و شرکت در پیاده‌روی اربعین به بهترین شکل انجام گیرد.

استاندار ایلام با قدردانی از تلاش‌های قرارگاه خاتم‌الانبیاء در ساخت محور ایلام – مهران، یادآور شد: برنامه زمان‌بندی شده در این زمینه تهیه و اجرا شود و ما هم برای تأمین اعتبارات لازم رایزنی‌های جدید آغاز خواهیم کرد.

انتهای پیام/ب

تکمیل پروژه چهار خطه کردن محور ایلام-مهران

برچسب ها: سپاه ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.