ترس صهیونیست‌ها از گروه‌های مقاومت فلسطینی آنان را به اتخاذ تدابیر امنیتی بیشتر واداشت

پس از حملات موشکی اخیر گروه‌های مقاومت فلسطینی، ارتش رژیم صهیونیستی سامانه‌های گنبد آهنین بیشتری در جنوب فلسطین اشغالی و تل آویو مستقر کرد.

ترس صهیونیست‌ها از گروه‌های مقاومت فلسطینی آنان را به اتخاذ تدابیر امنیتی بیشتر واداشتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  المیادین، روز شنبه بیش از ۱۷۴ راکت و گلوله خمپاره از سوی گروه‌های مقاومت در غزه به سمت اراضی اشغالی فلسطینی شلیک شد که سامانه موشکی گنبد آهنین تنها توانست حدود 30 درصد از آنها را منهدم کند و مابقی آنها در شهرک‌های صهیونیست‌نشین فرود آمدند. به همین منظور ارتش رژیم صهیونیستی سامانه‌های گنبد آهنین بیشتری را در جنوب فلسطین اشغالی و تل آویو مستقر کرده است.

همچنین رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند از صبح یکشنبه 17 آتش سوزی در مناطق مختلف شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه رخ داد و جوانان فلسطینی با بادبادک‌ها و بالن‌های آتش‌زا این مناطق را هدف قرار دادند.

به گفته منابعی در رژیم صهیونیستی، کابینه امنیتی اشغالگران دستوراتی را برای ارتش اشغالگر در خصوص ضرورت متوقف کردن بادبادک‌ها و بالن‌های آتش زا صادر کرده است. کابینه امنیتی اسرائیل به ارتش اشغالگر اختیار داد برای متوقف کردن این بادبادک ها و بالن ها به اقدام نظامی دست بزند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد روز یکشنبه سه بار جوانانی را که این بادبادک‌های کاغذی و بالن ها را به پرواز درآورده بودند با پهپادهای خود هدف قرار داده است. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تایید کرد در حملات پیاپی اشغالگران به فلسطینیانی که در مناطق مختلف نوار غزه به ارسال بادبادک‌ها اقدام کرده بودند سه جوان فلسطینی زخمی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار