عضو هیئت رئیسه مجلس عنوان کرد؛

ماباید به ظرفیت های داخلی خود تکیه کنیم

اگر ظرفیت‌های داخلی کشور را فعال کنیم پیروز می‌شویم بنابراین نباید به اجماع جهانی احتمالی جهانی علیه ترامپ دل‌خوش باشیم.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛احمدامیرآبادی فراهانی،عضو هیئت رئیسه مجلس،در آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های معاونت خدمات شهری شهرداری قم و سازمان‌های تابعه که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، با تأکید بر اینکه دشمنان ملت ایران با تمام تجهیزات و قوا سختی‌هایی برای ملت ایران به بار آورده‌اند،گفت: ملت همواره با تمام قدرت و قوت ایستاده و از مشکلات عبور کرده و آنجایی که در کنار هم براساس عقلانیت و تدبیر پیش رفتیم سختی‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه تا ما بر آرمان‌های انقلاب اسلامی و منویات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری پایبند هستیم این دشمنی‌ها تمام نخواهد شد،عنوان کرد: جایی که مقاومت کردیم پیروز شدیم و جایی که کوتاه آمدیم دشمنان جلوتر آمده و خواسته‌های زیادی از ما داشته‌اند.

وی با بیان اینکه آنچه که برای شهرداری قم تأمین می‌شود برای مردم قم است،یادآورشد: منابعی که در اختیار سازمان‌های دیگر قرار می‌گیرند تنها برای مردم قم نیست اما در شهرداری اینگونه نمی‌شود و همه چیز جزو منابع عمومی مردم قم است؛ اعتقاد ما بر این است که بیشترین اعتبارات باید به شهرداری وارد شده تا چیزی عاید مردم شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با روی کار آمدن رئیس جمهور جدید آمریکا تلاش بر این است که فشارها بر ملت ایران بیشتر شود،بیان کرد: شاید در شرایط فعلی نتوانند اجماع بین‌المللی علیه ما ایجاد کنند اما ما نباید منتظر این اجماع باشیم و باید به ظرفیت‌های خود تکیه کنیم؛ زمانی که خوب عمل کردیم پیروز میدان بوده‌ایم.

امیرآبادی با تقدیر از تیم مدیریت شهری قم،تصریح کرد: این تیم واقعا در شرایط فعلی خوب کار کرده و البته اگرچه مشکلاتی وجود دارد اما در مجموع شرایط رضایت‌بخش است و وظیفه ما است که از آنها حمایت کنیم.

وی با تأکید بر دل‌بستن به ظرفیت‌های داخلی افزود: اگر ظرفیت‌های داخلی کشور را فعال کنیم پیروز می‌شویم بنابراین نباید به اجماع جهانی احتمالی جهانی علیه ترامپ دل‌خوش باشیم.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ایران 5 بار در طول تاریخ ابرقدرت جهان شده که 3 مرتبه آن به قبل از اسلام بازمی‌گردد، در تمامی این موارد قدرت دریایی نقش مهم و اصلی را داشته است، طرحی در مجلس شورای اسلامی برای تقویت قدرت دریایی کشور در سده 1400 در دستور کار است.

امیرآبادی ادامه داد: قطار سریع‌السیر تهران ــ قم ــ اصفهان یکی از پروژه‌های مهم کشور بوده که روند کار این پروژه در استان‌های دیگر در ریل منطقی خود قرار دارد اما در استان قم به‌دلیل بخش‌نگری‌های موجود در سازمان‌ها مشکلاتی در مسیر این پروژه توسط قم به‌وجود آمده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: همچنین نیاز است که عنایت ویژه‌تری به توسعه زیرساخت‌های مناطق محروم شهر قم بشود.

انتهای پیام/ح

توجه به توسعه زیرساخت‌های مناطق محروم قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.