از حمله به «مریم رجوی» تا به دام انداختن «شاهزاده سِرین»/ «هکر کلاه سفید» اینستاگرام کیست؟

گاهی پیش می‌آید تا برای شکار و ضربه به یک دشمن روزها منتظر می‌مانم و از دور به رصد و شناسایی سوژه می‌پردازم و پس از آن در فرصتی مناسب،‌ ضربه نهایی را به دشمن می‌زنم.

«مریم رجوی» به دام کلاه سفیدها افتادبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛آرمین راد فعال فضای مجازی است که به عنوان هکر «کلاه سفید» در اینستاگرام شناخته می‌شود. آرمین 28 سال سن دارد و از کودکی به رایانه و برنامه نویسی علاقه داشته است.

وی تاکنون بیش از 2 هزار صفحه اینستاگرام را غیرفعال کرده است. اغلب این صفحات به دلیل توهین به ایران و اسلام از این هکر کلاه سفید پاسخ‌های دندان‌شکنی گرفته‌اند.

وی انگیزه این کار را تنها علاقه اهل بیت و عرق به ایران می‌داند و برای هیچکدام از تلاش‌های شبانه‌روزی‌اش در فضای مجازی نه دستوری داشته و نه پولی دریافت کرده است.

این تک تیرانداز فضای سایبری می‌گوید که گاهی پیش می‌آید تا برای شکار و ضربه به یک دشمن روزها منتظر می‌مانم و از دور به رصد و شناسایی سوژه می‌پردازم و پس از آن در فرصتی مناسب دشمن را برای همیشه از فضای مجازی پاک می‌کنم.

وی می‌گوید که بیش از 2000 صفحه مجازی تکفیری‌ها، داعشی‌ها و سعودی‌ها را در اینستاگرام مورد حمله قرار داده است تمامی این صفحات حاوی توهین‌هایی به شیعیان و ایرانی‌ها بوده.

علت هک کردن این صفحات در ایسنتاگرام چه بوده؟ ماجرای صفحه عرب اسپورت چیست؟

در برخی از صفحات مذکور در اینستاگرام به ائمه معصومین (ع) توهین شده بود و در برخی دیگر از آنها به ورزشکاران ایرانی یا پرچم کشور عزیزمان هتک حرمت شده بود که تمامی این صفحات را شناسایی کردم و با تلاش‌های شبانه‌روزی توانستم آنها را از دسترس خارج کنم یا به قول معروف هک شدند.

صفحه عرب اسپورت هم که به بیرانوند دروازه بان تیم ملی توهین کرده بود پاسخ محکمی گرفت و 1.5 میلیون نفر کاربر عضو از دسترس خارج شد که امیدوارم درس عبرتی باشد برای همه کسانی که می‌خواهند به ایران و ایرانی توهین کنند.

چه بلایی سر صفحه مریم رجوی آمد؟

این اواخر هم صفحه‌ای منتسب به مریم رجوی در اینستاگرام وجود داشت که در حدود 800 هزار نفر در آن عضو بودند. مریم رجوی در این پیج آموزش‌های ساخت وسایل شورش و خرابکاری را می‌داد و البته تحرکات ضد انقلابی و نفرت پراکنی بسیاری هم در این صفحه در حال انجام بود. از اقدامات قومیتی و دعواهای اقوام بگیرید تا بحث‌های ملیتی و مذهبی، منافقین از هر روزنه و هر اتفاقی برای ضربه زدن و تفرقه انداختن بین مردم ایران استفاده می‌کنند.

بسیاری از دوستان و البته کسانی که در فضای مجازی بنده را می‌شناختند هم درخواست می‌کردند که نباید بگذارید این آدم‌ها به این راحتی فعالیت کنند. البته خواسته‌شان هم بحق است چرا که کشور به آرامش نیاز دارد و اتحاد این روزها بیشتر از هرچیز برای رفع مشکلات مردم نیاز است.

هر مشکلی هم که از لحاظ اقتصادی در ایران باشد برای ایران است و اجازه نمی‌دهیم که کسی از خارج کشور برای ما نسخه‌پیچی کند. کسی که خودش فرار کرده و در آغوش غرب حقوق‌بگیر دشمنان ماست حالا بیاید و بخواهد در مسائل داخلی ما دخالت کند.

از طرفی منافقین منفورترین آدم‌ها در ایران هستند، ما اگر از گرسنگی هم بمیریم دست به دامان چنین آدم‌هایی نخواهیم شد، چه کسی جنایات دهه 60 آنها را فراموش می‌کند؟ آیا واقعاً کسی هست که شهادت مظلومانه زن‌ها و بچه‌ها و کودکان را که در شهرهای مختلف هدف ترورهای کور آنها قرار گرفتند را فراموش کرده باشد؟ منافقین باید بدانند که خون صیاد شیرازی‌ها هنوز در این کشور می‌جوشد. همانطور که می‌بینید مریم رجوی هم صید شد و نتوانست در اینستاگرام باقی بماند. یک صفحه دیگر هم باز کرد که آن را هم با 80 هزار نفر عضو بستم و تا آخر عمر به این کار ادامه خواهم داد.

البته پس از این اقدام تهدیدهایی هم از سوی منافقین صورت گرفت و پیام‌های هشدار بسیاری برای من فرستادند اما باز هم از این کارم دست نکشیدم.

«مریم رجوی» به دام کلاه سفیدها افتاد

شما از کجا حمایت می‌شوید؟ اصلاً چرا به این کارها دست می‌زنید؟

حمایت که تنها از سوی مردم است از سوی کسانی‌ که با این کارها دلشان شاد می‌شود، خانواده شهدا پیام‌های زیادی به من دادند و کلی برایم دعا می‌کنند. دلشان از اینکه امسال رجوی حتی ضربه کوچکی خورده هم خنک شده است و این برای من بزرگترین پاداش و انگیزه است.

از طرفی توهین کنندگان به اهل‌بیت هم مثل همیشه خط قرمز ما هستند. شاید من به نظر آدم مذهبی‌ای نیایم ولی برای اهل‌بیت جانم را هم می‌دهم. نمی‌شود بنشینم و دست روی دست بگذارم و هرکسی که بخواهد با توهین به اعتقادات و کشور ما دل خانواده‌ها و مردم را خون کند. تا کنون نه ریالی از بابت این کارها گرفته‌ام نه سفارشی قبول می‌کنم. من خودم برای خودم کار می‌کنم.

 پس از چه راهی کسب درآمد می‌کنی؟

درآمد اصلی من از شبکه و برنامه نویسی است. همین تخصصم در امنیت سایت و شبکه هم برایم کافی است.

گفته بودی یک خواب دیدی که همان باعث شد این راه را انتخاب کنی؛ درباره آن برایمان توضیح دهید؟

چشمانم خیلی آسیب دیده بود طوری که نمی‌توانستم به صفحه مانیتور نگاه کنم. مدام اشکانم جاری می‌شد پزشکان هم معتقد بودند که به خاطر نگاه کردن طولانی مدت به صفحه کامپیوتر اینطور شده است. مدتی بود کار را کنار گذاشتم، البته دوستان هم مدام برای برخورد با این صفحات از من درخواست می‌کردند و من هم به دلیل مشکلی که داشتم نمی‌توانستم کاری انجام دهم تا اینکه یک شب خواب دیدم در یک صحرا گیر افتاده‌ام، به نظرم قیامت بود، آب می‌خواستم کسی هم کمکم نمی‌کرد تا اینکه یکی از اهل بیت را دیدم که می‌گفت مگر تو آن روز کمک ما کردی که ما امروز به تو کمک کنیم؟!

همان خواب شد اول و آخر تصمیم من، بعد از آن فهمیدم که باید چه راهی را انتخاب کنم. خدا را شکر چشمانم هم کاملاً خوب شد.

در زمینه سایت هم فعالیت داشته‌ای؟

بله؛ برخی کارهای ما تیمی انجام می‌شود، سایت‌های متعلق به وهابیت و آل سعود و تکفیری‌ها هم از دست ما در امان نبوده اند. هتاکین و دشمنان اهل بیت و ایران باید بدانند که در هر کجای دنیا که باشند نمی‌توانند از دستان لشگر سایبری ایرانی در امان بمانند.

یکی دیگر از صفحاتی که در فضای مجازی توانسته‌ام جلوی فعالیت آن را بگیرم متعلق به پسر رئیس ساواک بود. این شخص هم که به شاهزاده سِرین معروف است در این صفحات به مقدسات و قرآن توهین می‌کرد، من هم راحتش نگذاشتم و تمام صفحات او را از دسترس خارج کردم. تاکنون بیش از 13 صفحه اینستاگرام این فرد کثیف را در فضای مجازی بسته‌ام. او هم در کانال پهلوی برای سر من جایزه تعیین کرده و گفته است اگر این فرد زنده بماند هرگز به اینستاگرام بر نمی‌گردم، خداراشکر تاکنون هم موفق نشده در فضای مجازی صفحه دیگری داشته باشد.

ظاهراً دعوایی هم بین شما و مسیح علی‌نژاد بوده، داستان چیست؟ صفحه او را هم مورد حمله قرار دادید؟

مسیح علی‌نژاد چند وقت پیش فیلمی از رقص یک دختر مقابل مسجد منتشر کرد، این کار در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) اتفاق افتاد و بسیار نفرت انگیز بود و دل خیلی‌ها را به درد آورد. بلافاصله صفحه فردی که در جلوی مسجد می‌رقصید را بستم، مسیح هم در اینستاگرام شروع به فحاشی و تهدید من کرد، او می‌گفت که صفحه تو را خواهم بست و نمی‌گذارم در اینستاگرام بمانی و بیچاره‌ات می‌کنم. می‌گفت در شرکت اینستاگرام از من شکایت کرده، البته بگویم اینستاگرام با مسیح علی‌نژاد خیلی در ارتباط است و از او حمایت می‌کند. بعد از این صحبت‌ها هم برای من چندین پیام از طریق این شرکت فرستاده شد که تحرکات مشکوک دارید اما فعلاً صفحه‌ام باز مانده است.

قبل از این هم صفحه دیگری داشتی. چه بلایی سر آن آمد؟

بله، یک صفحه را 600 هزار فالوور داشتم که شرکت اینستاگرام آن را بست و دوباره این صفحه را باز کردم که ظاهراً با تحریک مسیح علی‌نژاد دوباره این پیج هم بسته خواهد شد. البته ایرادی هم ندارد، من اگر صفحه رسمی نداشته باشم خیلی بهتر و آزادانه‌تر می‌توانم به کارهایی که می‌خواهم انجام دهم برسم چرا که دیگر هیچکدام از اینها نمی‌توانند اعتراضی داشته باشند و من را تهدید کنند.

به صفحه علی‌نژاد هم حمله‌ای داشته‌ای؟

یک بار این کار را انجام دادم که 11 پست او حذف شد. البته اینستاگرام از علی‌نژاد حمایت می‌کند و هک کردن صفحه او کاری بسیار مشکل است. همین اندازه هم برای ادب کردنش کافی است اما منتظر باشد بالاخره یک روز جواب این توهین‌هایی که به ایرانی‌ها کرده را خواهم داد.

به نظرت تا کی می توانی به این‌کار ادامه بدهی؟

تا روزی که بتوانم دستان این هتاکان را از فضای مجازی کوتاه کنم. جنگ امرز جنگ نرم است، قطعا ما هم به پیشرفته ترین سلاح‌های سایبری و دانش آن مجهز هستیم و در برابر این رفتارها سکوت نخواهیم کرد. آتش به اختیار کلیدواژه‌ای است که رهبری برای جوان‌ها مطرح کردند. یعنی هر کس هر کاری که می‌تواند برای کمک به مملکت انجام دهد. اگر قبول داریم که این رفتارها در فضای مجازی یک جنگ است و دشمن با تمام قوا به ما حمله کرده است، پس باید خودمان را برای مقابله و دفاع آماده کنیم و بتوانیم جلوی این موج ایجاد شده را بگیریم.

منبع:فارس

انتهای پیام/

برچسب ها: تروریسم ، خواندنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Arash
۱۷:۱۲ ۰۱ تير ۱۳۹۹
آرزومه یکی مثل تو بشم دست این شیاطین کوتاه کنم خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۱۲ دی ۱۳۹۷
الهی سلامت وپایدار موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
محمدمهدی
۱۲:۵۹ ۲۹ تير ۱۳۹۷
خداقوت دلاور
Iran (Islamic Republic of)
محمدمهدی
۱۲:۵۹ ۲۹ تير ۱۳۹۷
خداقوت دلاور
United States of America
زاپاتا
۲۲:۴۶ ۲۸ تير ۱۳۹۷
کارت خوب بود پسرم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس. 27.4.97
۰۷:۳۴ ۲۷ تير ۱۳۹۷
سلام
بحق ساقی کوثر وجودت بی بلا باشد
سر و دستت علی گیرد نگهدارت خدا باشد
Iran (Islamic Republic of)
ebrahim
۲۳:۱۲ ۲۶ تير ۱۳۹۷
تو پسر شیر پاک خورده ای هستی و دم مادرت گرم.ایشالله همینطور ادامه بدی دمت گرم پسر با غیرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۶ تير ۱۳۹۷
سلام و درود خدا بر تو
مواظب خودت باش
Netherlands
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۶ تير ۱۳۹۷
با سلام
خدا شما را حفظ کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۲۶ تير ۱۳۹۷
کاش منم میتونستم یه کمکی بکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۲۶ تير ۱۳۹۷
درود و سپاس
Iran (Islamic Republic of)
سید
۰۵:۴۱ ۲۶ تير ۱۳۹۷
دمت گرم مشتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۴ ۲۶ تير ۱۳۹۷
شما عزیز دل ما هستی دمت گرم خیلی خوشحال شدم از این خبر داغ وطن فروشهایی که دست به دامن غرب شدن و با تمام امکانات به قول خودت دارن به کشور خودشون ضربه میزنن باید
به خاک مالیدشون البته حیف خاک و درود خداوند بر شما ان شاءالله عمر با عزتی داشته باشی
و با تمام قوا به گریه بندازیشون خیلی خوشحالمون کردی افتخار میکنیم بهت بله اینجا ایران جای شیرانی چون شماست
و حتما هم باید ازت پلیس با تمام قوا حمایت و محافظت کنه البته بعد از خدای مهربان خدا قوت درود بر شما در اینده خبرهای خیلی خوبی ازت بشنویم الهی
Iran (Islamic Republic of)
حبیب
۰۲:۵۸ ۲۶ تير ۱۳۹۷
برادر عزیزم دستت را می بوسم خداوند دشمنانت را نابود کند از خداوند خواستارم وجود ذی قیمتت راحفظ فرماید انشا الله
Canada
ناشناس
۰۱:۲۸ ۲۶ تير ۱۳۹۷
نابعه جوان و افتخار افرین
Canada
هادی
۰۱:۰۴ ۲۶ تير ۱۳۹۷
دمت گرم سالاری
Canada
هادی
۰۱:۰۴ ۲۶ تير ۱۳۹۷
دمت گرم سالاری
Canada
هادی
۰۱:۰۴ ۲۶ تير ۱۳۹۷
دمت گرم سالاری
Iran (Islamic Republic of)
فرهادزاده شوشتری
۰۰:۲۱ ۲۶ تير ۱۳۹۷
باسلام.دعای خیرحضرت اقابقیه الله امام زمان بدرقه راه همه عزیرانی که برای به اعتلارسیدن پرچم جمهوری اسلامی ایران تلاشهای حیاتی میکنند،زحمات اقا،ارمین راشنیدم خیلی خوشحال شدم،بنظرمن این برادرعزیزمان درصف اول جنگهای سایبری بادشمنان است.خداوندایشان وهمه خدمتگزاران ومقام معظم رهبری راازهمه بلاهامصون ومحفوظ بدارد.ازاده جانباز
Iran (Islamic Republic of)
فرهادزاده شوشتری
۰۰:۲۱ ۲۶ تير ۱۳۹۷
باسلام.دعای خیرحضرت اقابقیه الله امام زمان بدرقه راه همه عزیرانی که برای به اعتلارسیدن پرچم جمهوری اسلامی ایران تلاشهای حیاتی میکنند،زحمات اقا،ارمین راشنیدم خیلی خوشحال شدم،بنظرمن این برادرعزیزمان درصف اول جنگهای سایبری بادشمنان است.خداوندایشان وهمه خدمتگزاران ومقام معظم رهبری راازهمه بلاهامصون ومحفوظ بدارد.ازاده جانباز
Canada
ناشناس
۰۰:۰۷ ۲۶ تير ۱۳۹۷
فدایی داری .جوانمرد .مگر میشه .مگر داریم .کسی جرات کند با این رستم زمان برابری کند .دوستت داریم
Iran (Islamic Republic of)
سرباز سید علی
۰۰:۰۴ ۲۶ تير ۱۳۹۷
با سلام آفرین بر غیرت شما به این میگن آتش به اختیار
Iran (Islamic Republic of)
رحمت
۲۳:۴۴ ۲۵ تير ۱۳۹۷
خداوند نگهدارت غیورمرد
United States of America
ناشناس
۲۳:۰۶ ۲۵ تير ۱۳۹۷
آفرین بر تو ای جوان
Iran (Islamic Republic of)
مهرابی
۲۲:۴۴ ۲۵ تير ۱۳۹۷
خداشماراحفظ کندشماسربازواقعی امام زمان هستی
Canada
ناشناس
۲۲:۴۳ ۲۵ تير ۱۳۹۷
این زنو اون شاهزاده واقعا توهم دارند .فکر میکنند در هزار سال گذشته زندگی میکنند که برای انتخاب سلطان پرنده به پرواز در میامد و روی شانه هر کس که می‌نشست .سلطان میشد .به دنبال پرنده شانس هستند و کسانی هم که از این دجال ها حمایت میکنند .مردم وطن را نشناخته اند .درسته ما مشکلات اقتصادی ووو زیادی داریم .اینشالا دولت جهادی همشون را رفع میکنند .مخصوصا برخورد جدی با اختلاس گران و حقوق های نجومی که دست کمی از این دجالها ندارند .اینها دشمن های درون هستند .شما این دینا و اخرت را خریدید .مبارکتان باد
Canada
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۵ تير ۱۳۹۷
این حوان لایق نابعه کامپیوتر است .باید ولله وزیر بشه .هم جوان است و هم درستکار .ما به این افراد در دولت احتیاج مبرم داریم .باید بهش شعلی در رده بالا بهش بدهند .لیاقت اش را دارد .
Canada
ناشناس
۲۲:۱۸ ۲۵ تير ۱۳۹۷
سر تعظیم .سر تعظیم فرو میاوریم .چونکه کاری از دستمان بر نمیاید برای شما جوانمردان کنیم .فقط دعا .دولت باید از جان شما ها محافظت کنید و بس .دوستت داریم .فدایی دارید .
Canada
ناشناس
۲۱:۳۷ ۲۵ تير ۱۳۹۷
دلمان را خنک کردید .واقعا ایول دارید .دوستت داریم
Canada
ناشناس
۲۱:۳۶ ۲۵ تير ۱۳۹۷
دوستت داریم ای ارش کمانگیر .ای رستم .ای تختی زمان .ای پهلوان پهلوانها .کاری که شما میکنید .مثل کار شاعران بزرگ همچون فردوسی که میفرمایند .بسی رنج بردم در این سال سی .عحب زنده کردم بدین پارسی .دوستت داریم .خدا قوت .ای مرد واقعی .هم دینا را دارید و هم اخرت
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۱:۳۳ ۲۵ تير ۱۳۹۷
درودبرشرفت...
Canada
ناشناس
۲۱:۳۱ ۲۵ تير ۱۳۹۷
درود بر تو
Canada
ناشناس
۲۱:۲۹ ۲۵ تير ۱۳۹۷
کاری که شما میکنید .اصلا قابل خرید و فروش نیست .کار الهی است .به این میگن امر به معرف و منکر واقعی .واقعا در حال ستیز با شیطان هستید .فقط سر تعظیم .در مقابل شما حرف. هم کم میاورد .شما با خدا معامله کرده اید .فقط خود خدا میتواند. جبران کند و بس .ما که اینور اب هستیم .این مزدور ها .وطن فروشان .جاسوس ها را که در لباس میش برای وطن از جان عزیزتر م نقشه های شوم دارند .و خودشون را فرشته نجات جا میزنند .در اصل موج سواری بر مشکلات به نفع خودشون میکنند .اینها بخاطر این دینای فانی .همه چیز را دین .اخلاق .را فروخته اند .در سپاه شیطان هستند .دستهای با مهر وطن شما را میبوسم و برای سلامتی شما دعا میکنم .این تنها کاری است که از بنده حقیر بر میاید .شما در سپاه امام حسین هستید .ترا بخدا من را دعا کنید .موفق و پیروز باشید .سر تعظیم مجدد
Iran (Islamic Republic of)
محمد اکبری
۲۰:۲۶ ۲۵ تير ۱۳۹۷
خدا عاقبت بخیر کند شما وامثال شما را
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۲۲ ۲۵ تير ۱۳۹۷
دمت گرم. انشاءالله با اهل بیت محشور بشی.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۰:۰۵ ۲۵ تير ۱۳۹۷
خیلی حال کردم
دوست دارم یکی از سربازای ارتش مجازیت باشم
تا میتونی باید مثل خودت تربیت کنی و کارتو یاد بدی بهشون دمت گرم دلاور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۲۵ تير ۱۳۹۷
دمت گرم درود ب تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۲۵ تير ۱۳۹۷
خداپشت وپناهتون
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۹:۵۷ ۲۵ تير ۱۳۹۷
ان شاء الله عاقبت بخیر شی .
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۹:۵۷ ۲۵ تير ۱۳۹۷
ان شاء الله عاقبت بخیر شی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناش
۱۹:۴۸ ۲۵ تير ۱۳۹۷
خدا خیرت بده انشاءالله. من تا اینو خوندم سه تا قل هوالله برای سلامتی وموفقیت روز افزون شما خواندم وبرای اینکه خداوند شما را از گزند دشمن حفظ فرماید. مطمئن باشید که اهل بیت علیهم السلام هم شما را دعا میکنند.
Germany
H3n
۱۹:۴۰ ۲۵ تير ۱۳۹۷
خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
لارستان کهن
۱۹:۳۷ ۲۵ تير ۱۳۹۷
ایول ای ول ایول حاجی تاج سره ایول
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۱۹:۲۷ ۲۵ تير ۱۳۹۷
سلام افسر جنگ نرم پیروز باشی بحق پنج تن
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۱۹:۲۶ ۲۵ تير ۱۳۹۷
دمت گرم مرد، بهمون انگیزه دادی :)
Norway
احمد
۱۸:۵۳ ۲۵ تير ۱۳۹۷
درودبرتوجوان جهادگرخداوندکمکت کندشهدادوست دارتوهستندازتهدیدات نترس راه خودت که همان راه شهدا است ادامه بده موفق ومویدباشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۲۵ تير ۱۳۹۷
افرین برغیرت ومردانگی ات

خدا حفظتان کناد
Hong Kong
احمد
۱۸:۳۵ ۲۵ تير ۱۳۹۷
لطفا اسم مختلفین(اختلاس کنندگان)رو هم بزارید با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۲۵ تير ۱۳۹۷
خداقوت به تو ای دلاور مرد . مرگ بر منافق ،مرگ بر مریم رجوی ،مرگ بر آمریکا ،مرگ بر اسرائیل،مرگ بر آل سعود
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۲۲ ۲۵ تير ۱۳۹۷
درود به شرفت. بایدحمایت مادی ومعنوی بشه. دشمن نمیتونه اینجور افرادو تحمل کنه پس باید تحت حفاظت قرار بگیره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۲۵ تير ۱۳۹۷
سلام احسنت به شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۲۵ تير ۱۳۹۷
دمت گرم خیلی خوشحال شدم .. اهل بیت نگهدارت باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۲۵ تير ۱۳۹۷
دمت گرم باااااااااااااااااااااا غیرت
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۱۷:۳۱ ۲۵ تير ۱۳۹۷
خدایا هرکسی در راه تو قدم می گذارد راه او را هموار گردان بسیار ممنون از تلاشهایت آقا رامین راد خداوند به تو اجر فراوان بدهد که از عقیده و سرزمینت دفاع می کنی
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۱۷:۳۱ ۲۵ تير ۱۳۹۷
خدایا هرکسی در راه تو قدم می گذارد راه او را هموار گردان بسیار ممنون از تلاشهایت آقا رامین راد خداوند به تو اجر فراوان بدهد که از عقیده و سرزمینت دفاع می کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۲۵ تير ۱۳۹۷
اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم
Australia
ناشناس
۱۶:۵۷ ۲۵ تير ۱۳۹۷
احسنت به غیرت و مردانگیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۲۵ تير ۱۳۹۷
مریم بره به جهنم و بمیره
Iran (Islamic Republic of)
ع.ح
۱۶:۴۱ ۲۵ تير ۱۳۹۷
آقا آرمین خیلی دوستت داریم .تو یک ایرانی باغیرت هستی. دعا گویت هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۶:۲۵ ۲۵ تير ۱۳۹۷
واقعا خداقوت به این انسان باشرف
Iran (Islamic Republic of)
،ضایی
۱۶:۲۳ ۲۵ تير ۱۳۹۷
سلام خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۱۶:۰۰ ۲۵ تير ۱۳۹۷
دمت گرم،انشالله خدا پشت و پناهت باشه و دستمزدت رو از ائمه اطهار بگیری.خدا حفظت کنه
Iran (Islamic Republic of)
آسمان
۱۵:۵۲ ۲۵ تير ۱۳۹۷
مريم رجوي جنايتكار به خدا قسم به خاك ميهنم ايران قسم جنايتهاي تو ومسعود جهنمي ات هرگز فراموش نميشود وبدان آگاه باش يكروز بدست يك دلاور تزد مسعود جهنمي ات ميروي تويك جنایتکار خبیث هستی
Iran (Islamic Republic of)
آسمان
۱۵:۵۲ ۲۵ تير ۱۳۹۷
مريم رجوي جنايتكار به خدا قسم به خاك ميهنم ايران قسم جنايتهاي تو ومسعود جهنمي ات هرگز فراموش نميشود وبدان آگاه باش يكروز بدست يك دلاور تزد مسعود جهنمي ات ميروي تويك جنایتکار خبیث هستی
Iran (Islamic Republic of)
امیر دریادل
۱۵:۱۱ ۲۵ تير ۱۳۹۷
امام زمان یارتان باد.از درگاه خدای منان آرزوی سلامتی و موفقیت برای شما و دوستان زحمت کشتان خواهانیم.اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۰۰ ۲۵ تير ۱۳۹۷
سلام
خداحفظش کنه
انشاالله همیشه موفق وسالم باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۵ تير ۱۳۹۷
سلام بر آرمین عزیز
خداوند بهت خیر دنیا وآخرت بده انشاءالله که مهیشه موفق باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۲۵ تير ۱۳۹۷
احسنت خدا نگهدارت ادامه بده واز هیچ کسی جز خدا نترس
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۴:۳۰ ۲۵ تير ۱۳۹۷
سلام.شایسته است که دولت جمهوری اسلامی ازاین گونه نوابغ مؤمن ومتعهد، حمایت کند..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۵ تير ۱۳۹۷
اجرکم عندالله.
Iran (Islamic Republic of)
احمد علی
۱۴:۲۴ ۲۵ تير ۱۳۹۷
افرین بر سرباز اقا امام زمان
Iran (Islamic Republic of)
احمد علی
۱۴:۲۴ ۲۵ تير ۱۳۹۷
افرین بر سرباز اقا امام زمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۲۵ تير ۱۳۹۷
ایول پسر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۵ تير ۱۳۹۷
سلام ودرودخدابرشما وامثل شما،خداحفظتان کندوموفق وسعادتمندباشیدانشا الله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۵ تير ۱۳۹۷
سلام ودرودخدابرشما وامثل شما،خداحفظتان کندوموفق وسعادتمندباشیدانشا الله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۲۵ تير ۱۳۹۷
ارزوی سلامتی دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۲۵ تير ۱۳۹۷
دمتگرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۲۵ تير ۱۳۹۷
انشالله نابودی مریم رجوی
Germany
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۵ تير ۱۳۹۷
خدا قوت رزمنده امام زمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۵ تير ۱۳۹۷
سلام
ممنون از زحمات شما
Iran (Islamic Republic of)
شکوری
۱۲:۴۳ ۲۵ تير ۱۳۹۷
خداقوت وهیچوقت به لطف خداخسته نباشی ونخواهی شدازخداوندمتعال ورب العالمین برایت وتمام دوستدارانت عافیت وسعادت کامل وعاقبت بخیری دردنیاوآخرت مسئلت می نماییم.
Iran (Islamic Republic of)
شکوری
۱۲:۴۳ ۲۵ تير ۱۳۹۷
خداقوت وهیچوقت به لطف خداخسته نباشی ونخواهی شدازخداوندمتعال ورب العالمین برایت وتمام دوستدارانت عافیت وسعادت کامل وعاقبت بخیری دردنیاوآخرت مسئلت می نماییم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۵ تير ۱۳۹۷
افرین دلاور
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۲:۴۱ ۲۵ تير ۱۳۹۷
سلام و عرض خسته نباشبید عرضم میکنم به این جوان غیور خدا قوت. خواهشم از مسئولین این هست که یه کم بیشتر به جوانها اعتماد کنید که اگر این اتفاق بیفته خیلی از این مشکلات ما حل میشه .دوست دارم اقای راد.
Iran (Islamic Republic of)
دهقانی
۱۲:۲۵ ۲۵ تير ۱۳۹۷
دمت گرم رزمنده
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۲۲ ۲۵ تير ۱۳۹۷
سرباز امام زمان (عج) خدا و اهل بیت به شما و خانوادتون سلامتی و طول عمر بدن انشاءالله.

احسنت و آفرین
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۲:۱۶ ۲۵ تير ۱۳۹۷
خداقوت
انشاءالله امام زمان نگهدارت باشه
Iran (Islamic Republic of)
عارفی
۱۲:۱۴ ۲۵ تير ۱۳۹۷
خوش به سعادتت . ان شاالله در آخرت شفاهتت بفرماید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۵ تير ۱۳۹۷
ارمین جون سلام خداوند بتو قوت بدهد ودر پناه حق باشی ارمین عزیز فدات شم
Iran (Islamic Republic of)
یوسفی
۱۱:۵۲ ۲۵ تير ۱۳۹۷
درود بر این عزیزان و سربازان گمنام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۵ تير ۱۳۹۷
مرگ بر منافقین مریم رجوی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۵ تير ۱۳۹۷
انشالله مریم رجوی بره به جهنم
Iran (Islamic Republic of)
مروارید
۱۱:۴۷ ۲۵ تير ۱۳۹۷
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
مروارید
۱۱:۴۷ ۲۵ تير ۱۳۹۷
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۲۵ تير ۱۳۹۷
خوش به سعادت رامین راد کاش من هم تو این مدل ثواب شریک بودم
Iran (Islamic Republic of)
احمدرضا
۱۱:۴۱ ۲۵ تير ۱۳۹۷
خدا قوت.. آفرین
Germany
محمدجعفرجغتایی
۱۱:۴۱ ۲۵ تير ۱۳۹۷
خداخیرت بده موفق باشی
Germany
محمدجعفرجغتایی
۱۱:۴۱ ۲۵ تير ۱۳۹۷
خداخیرت بده موفق باشی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مردم
۱۱:۳۳ ۲۵ تير ۱۳۹۷
مرگ بر مریم رجوی منافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۲۵ تير ۱۳۹۷
مرحبا. دمتگرم
۱۲
آخرین اخبار