توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان بوشهر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: توسعه زیرساخت‌ها و حمایت از تیم‌های ورزشی استان در دستور کار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مجید خورشیدی عصر یکشنبه در نشست با مدیرعامل و مسئولان باشگاه ایرانجوان بوشهر اظهار داشت: یکی از اولویت‌های مهم ما در استان بوشهر توسعه ورزشی و ترویج فرهنگ سلامت است.

وی به نقش بسیار مهم برنامه‌های ورزشی در عبور از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: اجرای برنامه‌های ورزشی را به عنوان یکی از مهم‌ترین راهکار مصون نگه داشتن جوانان و نوجوانان از ناهنجاری‌ها در دستور کار داریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اضافه کرد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان بوشهر در رشته‌های گوناگون را به عنوان یک برنامه مهم در دستور کار داریم و طرح‌های مهمی در دست اجرا است.

وی بیان کرد: باشگاه ایرانجوان بوشهر از تیم‌های ریشه‌دار فوتبال کشور است که اکنون با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند و تلاش داریم تا زمینه رفع مشکلات این باشگاه مردمی فراهم شود.

خورشیدی با تاکید بر برگزاری نشست‌های تخصصی برای حل مشکلات باشگاه ایرانجوان افزود: راهکار‌ها و همکاری‌های مورد نیاز برای حل این باشگاه مشکلات باشگاه ایرانجوان بوشهر انجام می‌شود.

مدیرعامل و سهام‌داران باشگاه فرهنگی ورزشی ایرانجوان بوشهر در این نشست مشکلات و راهکار‌های لازم برای برون رفت از این مشکلات ارائه کردند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.