حانشین فرمانده سپاه کربلا:

دشمن در قالب جنگ نرم به دنبال بی حجابی است

جانشین فرمانده سپاه کربلا گفت: امروزه دشمن در قالب جنگ نرم به شدت تلاش می‌کند که حجاب را از زن مسلمان بگیرد و همان کاری که در کشور‌های غربی انجام شده را در کشور‌ها ما پیاده کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،سرهنگ حسین محمد رضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا یکشنبه شب در اختتامیه نمایشگاه حجاب و عفاف در ساری ضمن گرامیداشت هفته کرامت، اظهارکرد: برای حفظ ارزش‌های اسلامی باید چنین برنامه‌هایی به صورت مستمر برگزار شود.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران بیان کرد: برای رسیدن به جامعه دلخواه در حوزه فرهنگ به ویژه عفاف و حجاب باید همه دستگاه‌هایی که دل در گرو این نظام و انقلاب دارند ورود پیدا کنند.

وی با بیان اینکه در کشور نهاد‌های فرهنگی متعددی وجود دارد، گفت: متاسفانه برخی از نهاد‌ها در این حوزه کمتر ورود پیدا می‌کنند که این مسئله به کشور آسیب می‌زند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا استان مازندران با بیان اینکه اولویت اصلی کشور ما مسائل فرهنگی است، گفت: اگر نتوانیم فرهنگ و ارزش‌های کشور را حفظ کنیم آسیب می‌بینیم.

وی با تاکید بر اینکه جامعه ما بواسطه فرهنگ اسلامی و قرآنی زنده است، ادامه داد: دشمن به شدت به دنبال از بین بردن این فرهنگ است بنابراین نهاد‌های فرهنگی باید در این حوزه ورود پیدا کنند.

رضایی با بیان اینکه فرهنگ جزو اولویت‌های همیشگی جامعه ما است، تاکید کرد: دشمن برای از بین بردن این ارزش‌های به شدت دندان تیز کرد و این کار را از گذشته دور اغاز کرده است.

زنان جامعه نباید آسیب ببیند

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران افزود: امروزه دشمن در قالب جنگ نرم به شدت تلاش می‌کند که حجاب را از زن مسلمان بگیرد و همان کاری که در کشور‌های غربی انجام شده را در کشور‌ها ما پیاده کند.

وی با بیان اینکه زن در جامعه دینی ارزش و مقام دارد، گفت: باید این موقعیت زن حفظ شود، زیرا اگر زنان جامعه ما آسیب ببینند جامعه نیز آسیب می‌بیند.

باید به آرمان شهدا وفادار باشیم

رضایی با تاکید بر اینکه هدف دشمن ترویج بی حجابی در جامعه است، افزود: باید نخبگان، چهره‌های فرهنگی و صدا وسیما درحوزه فرهنگی منسجم‌تر کار کنند، زیرا دشمنان ما یکپارچه هستند و ما نیز بایدیکپارچگی، انسجام و اتحاد را به وجود بیاوریم.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه جامعه ما جامعه‌ای دینی و قرآنی است، ادامه داد: پیام شهدای ما حفظ حجاب است و ما نیز باید به آرمان شهدا وفادار باشیم.

وی ادامه داد: بسیاری از افرادی که به آن‌ها تذکر داده می‌شود می‌گویند بروید جلوی اختلاس را بگیرید فردی که اختلاس می‌کند به کشور خود خیانت کرده است و باید در جای دیگر محاکمه شود، ولی من نمی‌توانم به صرف اینکه دیگری اشتباه می‌کند من نیز اشتباه بکنم.

اصغر قلیان، رئیس بسیج کارگری سپاه کربلا نیز در اختتامیه نمایشگاه عفاف و حجاب با بیان اینکه تولیدکنندگان از مشهد مقدس، تهران، اصفهان و مازندران در این نمایشگاه شرکت کردند، گفت: این نمایشگاه برای نخستین بار در مرکز استان و با همکاری دستگاه‌های مختلف برپا شده است.

وی نمایشگاه بومی و محلی، غرفه تعویض چادر کهنه با نو و غرفه کودک و خانه شاد را از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه عنوان کردو افزود: سازمان بسیج کارگری دومین نمایشگاه را در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید داخلی در سال ۹۷ برگزار کرده است.

قلیان به کیفیت محصولات داخلی اشاره کرد و ادامه داد: تولید کنندگان داخلی با حمایت مسئولان می‌توانند محصولات با کیفیت و قیمت مناسب را تولید و عرضه کنند که این مسئله سبب بی نیازی کشور به تولیدات خارجی می‌شود.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: سپاه ، رهبر انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار