معاون امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در شاهرود:

سازمان تبلیغات اسلامی صحنه گردان عرصه فرهنگی کشور است

حجت‌الاسلام علی دارابی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان نهاد تخصصی میانی در عرصه مدیریت فرهنگی و دینی، صحنه‌گردان عرصه فرهنگی کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام علی دارابی  معاون امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: روحانیان در رأس معادله مقابله با تهدیدات فرهنگی و معضلات اجتماعی در سطح کشور هستند. امروز وقتی از روحانیان مستقر صحبت می‌شود، درباره واژه‌ای بیان نظر می‌کنیم که برای همگان شناخته‌شده اما رسالت‌ها و انتظارات از روحانیان مستقر به این سادگی نیست.

وی در ادامه افزود: امروز سطح مطالبات مردمی از شبکه تبلیغ بسیار بالا است و از روحانیان انتظار دارند تا در ساحت اجتماعی و فرهنگی و همچنین مقابله با معضلات فرهنگی ورودی جدی داشته باشند.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی کشور بابیان اینکه روحانیان برای ورود هوشمندانه به مقوله‌های فرهنگی و اجتماعی باید مجهز باشند، گفت: فهم نیاز عمل به هنگام است لذا باید ابتدا آگاهی و فهم نسبت به معضلات اجتماعی و مسائل جامعه توسط روحانیان وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: روحانیان باید مردمی و درعین‌حال به علم روز نیز مسلط باشند تا بتوانند به‌ خوبی در حوزه رفع آسیب‌های اجتماعی، ورودی هوشمندانه که همانا رسالت و تقاضای سازمان تبلیغات اسلامی نیز محسوب می‌شود، را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام / گ

صحبت های معاون سازمان تبلیغات اسلامی کشور در شاهرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار