ترامپ: سران ناتو از من بخاطر سیاست‌هایم تشکر کردند/ حماقت‌های آمریکا روابط مسکو-واشنگتن را تیره کرده است

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر رسانه‌ها را عامل تناقض‌گویی دانست و مدعی شد سران ناتو به خاطر رویکردش از او تشکر کرده‌اند.

دونالد ترامپ: ناتو اکنون قوی و ثروتمند است؛ سران ناتو از من تشکر کردندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی توئیتری مدعی شد سران ناتو با او تماس گرفته‌اند و از سیاست‌های حمایتی او تشکر کرده‌اند.

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر و این بار درباره نشست ناتو، رسانه‌ها را به دروغ‌پردازی در نحوه پوشش اظهاراتش متهم کرد.

ترامپ در توییتر مدعی شد: بسیاری از سران کشورهای سازمان ناتو با من تماس گرفتند و از من تشکر کردند که کمک کردم آنها به هم نزدیک شوند و بر تعهدات مالی کنونی و آتی خود متمرکز شوند.

وی همچنین  مدعی شد: ما حقیقتاً یک نشست (سازمان ناتو) فوق العاده داشتیم، اما بیشتر رسانه‌ها آن را به صورت دقیق پوشش ندادند. ناتو اکنون قوی و ثروتمند است.

ترامپ در توئیت دیگری با اشاره به جنجالی شدن پرونده دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا نوشت: باراک اوباما تصور می‌کرد هیلاری کلینتونِ حقه‌باز پیروز انتخابات می‌شود، به همین دلیل هنگامی که اف‌بی‌آی او را در جریان دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا قرار داد هیچ توجهی نکرد و گفت که چنین اقدامی صورت نمی‌گیرد و بنابراین هیچ اقدام پیش‌گیرانه‌ای انجام نداد. اما هنگامی که من پیروز انتخابات شدم، این مسئله (دخالت روسیه در انتخابات آمریکا) به مسئله‌ای بزرگ تبدیل شد و رئیس اف‌بی‌آی تحقیقات «شکار جادوگر» (استعاره از کاری بیهوده و در جستجوی چیزی ناپیدا) را آغاز کرد.

ترامپ همچنین در توئیت دیگری به روابط تنش‌آمیز روسیه و آمریکا پرداخت. وی نوشت: به خاطر حماقت‌های آمریکا طی سالهای طولانی و همچنین به‌راه‌انداختن پرونده «شکار جادوگر»روابط واشنگتن و مسکو در بدترین حالت ممکن قرار دارد.

انتهای پیام/

توئیت ترامپ درباره نشست ناتو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرج
۱۴:۴۶ ۲۵ تير ۱۳۹۷
ترامپ نادانه
آخرین اخبار