آخرین مهلت ثبت نام سومین مرحله آزمون های سنجش مهارت

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای گفت: 26 تیر، آخرین مهلت ثبت نام سومین مرحله آزمون های سنجش مهارت است.

خوش آیند، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  گفت: ثبت نام اينترنتی سومین مرحله آزمون متقاضیان صنعت ساختمان، تفاهمنامه های صنایع دستی، فرش و... در سال 1397 از ساعت 8:00 صبح نوزدهم تیرماه سال جاری آغاز و تا ساعت 24:00 بیست و ششم تیر ماه ادامه می یابد.

وی افزود: سومین مرحله آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان، تفاهم نامه های (صنايع دستی، فرش و نان و غله و... ) سال 1397، پنجم مرداد ماه سال جاری برگزار می شود.

خوشایند با بیان اینکه درخصوص نحوه ثبت نام متقاضيان در بخش های صنعت ساختمان، تفاهم نامه های(صنايع دستي، فرش و نان و غله و... ) گفت: داوطلبان از نوزدهم تا بیست و ششم تیر ماه سال جاری با مراجعه به سایت http://advari.irantvto.ir پس از خرید كارت اعتباري می توانند در حرفه مورد نظر خود ثبت نام نمايند.

مدیر کل فنی و حرفه ای استان افزود: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبي و عملي است كه متقاضيان بخش هاي صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها (صنايع دستي، فرش و نان و غله و...) بايستي پس از ثبت نام در آزمون از یکم تا سوم مردادماه با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، كارت ورود به جلسه آزمون را دريافت نمايند.

وی گفت : داوطلبان پس از شرکت در آزمون كتبی و كسب نمره قبولي براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان ها برای شركت در آزمون عملی باید به حوزه های تعيين شده مراجعه نمايند.

خوش آیند، در پایان گفت: 26 ام تیرماه سال جاری ثبت نام اينترنتی سومین مرحله آزمون های سنجش مهارت در سال 1397 از طریق سامانه http://advari.irantvto.ir پایان می یابد.

انتهای پیام/ ط آ

 26 تیر، آخرین مهلت ثبت نام سومین مرحله آزمون های سنجش مهارت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.