رئیس کمیته امداد دیر:

نیاز ۱۱۰ خانوار مددجو کمیته امداد به مسکن

رئیس کمیته امداد شهرستان دیر گفت: ۱۱۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) نیازمند مسکن هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مسلم انیژپور رئیس کمیته امداد شهرستان دیر صبح دوشنبه در نشست هماهنگی احداث واحد‌های مسکونی برای خانوار‌های مددجو اظهار داشت: مسکن به عنوان یکی از مهمترین مشکلات افراد نیازمند و مددجویان تحت حمایت محسوب می‌شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان دیر خاطرنشان کرد: در شهرستان دیر ۱۱۰ خانوار تحت حمایت فاقد مسکن مناسب هستند که از این تعداد ۳۴ خانوار روستایی و مابقی خانوده‌های ساکن در شهر هستند.

وی با بیان اینکه احداث و مقاوم‌سازی مسکن مددجویان کمیته امداد یکی از اولویت‌های این نهاد است، اضافه کرد: طی یک سال گذشته ۲۵ فقره احداث و خرید مسکن شهری و ۱۰۴ عملیات مقاوم سازی و تعمیر و تکمیل منازل روستایی توسط این نهاد انجام شد.

چهار میلیارد ریال هزینه احداث و مقاوم سازی مسکن شهری و روستایی مددجویان

انیژپور بیان کرد: در این مدت برای خرید، احداث و مقاوم سازی مسکن شهری و روستایی مددجویان چهار میلیارد ریال هزینه شده است که بخشی از آن مساعدت‌ها و کمک‌های مردمی بوده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان دیر خاطرنشان کرد: هم اکنون چهار هزار و ۹۰۰ نفر از جمعیت شهرستان ۶۵ هزار نفری دیر در قالب مددجوی معیشت بگیر و چندخدمتی تحت حمایت کمیته امداد هستند که تلاش می‌شود با اجرای برنامه‌های اشتغال و توانمندسازی به خودکفایی و استقلال این خانواده‌ها مساعدت شود.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: اشتغال ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.