طرح نشاط معنوی در ۶ بقعه شاخص همدان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه همدان گفت: ۶ بقعه شاخص شهرستان همدان برگزار کننده و مجری طرح نشاط معنوی در تابستان سال ۹۷ خواهند بود.

طرح نشاط معنوی در ۶ بقعه شاخص همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان گفت: طرح نشاط معنوی از کار ویژه های شاخص سازمان اوقاف و امور خیریه است که همه ساله در فصل تابستان در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این ویژه برنامه، مبلغین روحانی تبلیغ و فرهنگ سازی اسلام ناب و آموزه های دینی و اشاعه فرهنگ اسلامی و پاسخگویی به مسائل اعتقادی و احکام و غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در فصل تابستان را بر عهده دارند.

حسینی خاطرنشان ساخت: این ویژه برنامه هر ساله از اول تا پایان فصل تابستان در بقاع متبرکه شاخص سراسر کشور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این طرح همراه با برنامه های متنوع آموزشی و تفریحی خواهد بود اظهار داشت: جوانان و علاقمندان می توانند با مراجعه به امامزادگان و بقاع متبرکه نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام نمایند.

حجت الاسلام حسینی، امامزاده عبدا...(ع)، امامزاده شاهزاده حسین(ع)، امامزاده یحیی(ع)، امامزاده عیسی بن احمد(ع) ، خاتونیه(س) و زبیده خاتون(س) را ۶ امامزاده ای دانست که در طرح نشاط معنوی سال ۹۷ میزبان کودکان، نوجوانان و جوانان شهرستان همدان خواهند بود.

رئیس اداره اوقاف شهرستان همدان با اشاره به کلاس های این طرح افزود: در جهت غنی سازی اوقات فراغت نوحوانان کلاس‌های تفسیر قرآن، تجوید، حفظ قرآن ، صوت و لحن و کلاس‌های فوق برنامه تقویتی زبان، ریاضی، نقاشی، خطاطی و ریاضی برگزار می‌ شود.

وی با بیان اینکه خانواده ها می توانند نسبت به ثبت نام فرزندان خود در مقاطع سنی ابتدایی و راهنمایی در این طرح اقدام نمایند، افزود: در راستای اجرای این ویژه برنامه فرهنگی ۸ روحانی مبلغ با اداره اوقاف شهرستان همدان همکاری خواهند داشت .

انتهای پیام/ د

برگزاری نشاط معنوی در امامزاده های همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.