رونمایی از پوستر سومین جشنواره برترین رسانه های استان کرمان(ابوذر)

امروز در دفتر امام جمعه کرمان از پوستر جشنواره برترین رسانه های استان کرمان (ابوذر) رونمایی شد.

رونمایی از پوستر سومین جشنواره برترین رسانه های استان کرمان(ابوذر)به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛  حجت السلام حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان و رییس جشنواره (ابوذر) با اعلام اینکه جشنواره برترین رسانه های استان یک اتقاف خوب برای مردم و رسانه هاست گفت: هرجنگی که علیه یک ملت راه اندازی می شود مکمل آن جنگ روانی است این روزها شاهد آن در کشورمان هستیم.

وی افزود: در تاریخ زیاد اتفاق افتاده است که تعدا کم با جنگ روانی به تعداد زیاد پیروز شده اند.

نماینده ولی فقیه در کرمان با اشاره به اینکه امریکا و هم پیمانانش 15 سال جنگ اقتصادی با ایران شروع کردند اظهار کرد: جنگ اقتصادی کار ساز نبوده و حالا جنگ روانی را مکمل آن آغاز کرده اند.

حجت السلام علیدادی سلیمانی گفت: در 8 سال دفاع مقدس چون ایمان و اراده قوی داشتیم پیروز شدیم و انون هم باید اراده را قوی و ایستادگی کرد.

وی با اعلام اینکه در ماههای اخیر جنگ روانی بزرگی شروع شده است افزود: رسانه ها باید به میدان بیایند و با امید آفرینی و خبر های خوش و کمک به مطالبه گری درست به مردم کمک کنند.

نماینده ولی فقیه در کرمان اظهار کرد: رسانه ای ها باید سواد رسانه ای قوی داشته باشند و همه مسائل را خوب بدانند تا کمک کنیم این جنگ روانی هم مهار شود.

در ادامه علیرمضانی مدیر کل صداوسیمایی مرکز کرمان و رییس شورای سیاست گذاری جشنواره ابوذر با اشاره به اینکه دشمنان ما یک حمله پرتوانی علیه ما شروع کردند و همه آن رسانه ای است گفت: دشمنان ما توان عملی ندارند ولی با کمک رسانه های خود سعی در هیاهو تنش در کشور ما هستند.

وی افزود: کشور امریکا از همه دوران هایش ناتوانتر ،اسراییل آسیب پذیر تر و عربستان بی ثبات تر است و تنها از طریق هیاهوی رسانه ها به ما حمله می کنند.

علیرمضانی با اعلام اینکه در رسانه ها قدرت برتر اهمیت دارد اظهار کرد: برگزاری جشنواره ابوذر هم اهمیت این موضوع را می رساند که باورها را به مردم منتقل کنیم و نامید کردن مردم گناه نابخشودنی است.

رییس شورای سیاست گذاری جشنواره ابوذر تاکید کرد: یکی از بلندترین بلندگوها رسانه ملی است و هیچ مرزی بین صداوسیا و دیگر رسانه ها قائل نیستیم.

مدیرکل صداوسیمایی مرکز کرمان تاکید کرد: رسانه ها نباید موازی کاری کنند و مردم باید از دولت و جمهوری اسلامی حمایت کنند و دولت انشاالله مشکلات مردم راحلی پیدا می کند.

همچنین کارآموزیان دبیر جشنواره با اعلام اینکه سومین جشنواره برترین رسانه های استان کرمان (ابوذر ) و اولین رویداد رسانه های دیجیتال استان امسال با سه محور آغاز شده است گفت : خبر خوش و امید آفرینی ،مطالبه گری مردم ، سواد رسانه رویکر های امسال جشنواره ابوذر است.

وی افزود: موضوعات جشنواره مقاومت ودفاع مقدس ،مسائل صنفی خبرنگاران ،بصیرت و دشمن شناسی ،تولید ملی و کالای ایرانی ،مبارزه با آسیب های اجتمایی ،خدمات اجتمایی و محرومیت زدایی و چهل سالگی انقلاب است.

کارآموزیان اظهار کرد: تالیف آثار تولید محتوای متنی شامل (خبر،گزارش ویاداشت) و محتوای رسانه ای موشن گرافیک،کاریکاتور ،کلیپ وعکس است .

وی گفت: نرم افزار هم شامل اپلیکیشن موبایل وافزار رایانه است.

دبیر جشنواره ابوذر تاکید کرد: شرکت کنند گان می توانند آثار خود را تا اواخر شهریور به دبیرخانه جشنواره واقه در خیابان فیروزه کوچه شماره 3 سازمان بسیج رسانه ارسال کنند.


انتهای پیام /س

جشنواره برترین رسانه های استان کرمان

برچسب ها: رسانه ، اخبار فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار