اصلاح هندسی معابر با هدف روان سازی ترافیکی

شهردار منطقه یک کرمان از اجرای عملیات اصلاح هندسی ورودی خیابان بهار در شهرک شوروییه خبر داد.

اصلاح هندسی معابر با هدف روان سازی ترافیکیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ رضا خیاط زاده شهردار منطقه یک کرمان گفت : در تمام شهرها، تصادفات ترافیکی از عمده مشکلاتی است که ایمنی عمومی شهروندان را به خطر انداخته و تهدید می نماید به علاوه خسارات جانی و مالی ناشی از آن، همواره یکی از عوارض ناگوار حمل و نقل در جوامع امروزی می باشد، لذا روان سازی جریان های ترافیکی یکی از مهمترین روش های موثر در بهبود کیفیت زندگی شهری است.

وی اظهارداشت : در این راستا و به منظور ارتقای ایمن سازی معابر و کاهش ترافیک و سهولت تردد وسایل نقلیه و شهروندان، معاونت فنی عمرانی منطقه اقدام به اجرای طرح اصلاح هندسی در خیابان نماز نموده است .

وی با اشاره به اینکه این عملیات در حال اجرا می باشد،گفت:این عملیات شامل زیرسازی، جدول گذاری و ایجاد راست گرد ورودی و خروجی خیابان بهار به خیابان نماز می باشد.

وی ادامه داد:انجام عملیات اصلاح هندسی به منظور ساماندهی وضعیت عبور و مرور وسایل نقلیه و ارتقاء ایمنی تردد عابران پیاده و تامین رضایت شهروندان صورت می گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد : با اصلاح هندسی در معابر شهری،مشکلات ترافیکی رفع و موجبات تردد روان خودروها و تامین ایمنی شهروندان را فراهم شود.

 

انتهای پیام/س

 

اجرای عملیات اصلاح هندسی ورودی خیابان بهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار