فعالیت ۲۰ درصدی شهرک‌های صنعتی فارس در صنایع غذایی

۲۰ درصد از واحد‌های شهرک‌های صنعتی در حوزه صنایع غذایی فعالیت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد فتوحی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به اینکه بر اساس آمار‌ها در شهرک‌های صنعتی فارس ۳۵۰ واحد صنعتی در بخش صنایع غذایی و آشامیدنی فعالیت دارند، گفت: حدود ۲۰ درصد واحد‌های بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی این استان در بخش صنایع غذایی مشغول به فعالیت هستند.

وی بیان کرد: در استان فارس با ایجاد ۶۱ شهرک و ناحیه صنعتی فعال زمینه مناسبی برای جذب سرمایه گذاری، استقرار واحد‌های تولیدی و صنعتی و در نتیجه اشتغال‌زایی و افزایش سرانه صنعتی فراهم شده است.

فتوحی با بیان اینکه صنایع غذایی از مهم‌ترین صنایعی است که در استان ظرفیت توسعه دارند، تصریح کرد: بر اساس آمار‌ها از شمار واحد‌های فعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ۳۵۰ واحد در بخش صنایع غذایی و آشامیدنی مشغول به فعالیت هستند که این واحد‌ها نقش موثری در تولید ملی و اشتغال ایفا کرده‌اند.

همچنین محمد صادقی، مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در خصوص مشکل اصلی در صنایع غذایی ادامه داد: مشکل اصلی در روند بازار است، که سرمایه‌گذاری برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی صنایع کشاورزی انجام شده، و با مشکلی به نام نبود بازاریابی مواجه هستند که خود عاملی برای از بین رفتن تمام سرمایه‌گذاری‌ها است.
انتهای پیام/ت

فعالیت شهرک‌های صنعتی فارس در صنایع غذایی

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار