رئیس کل دادگستری خراسان رضوی:

با مفاسد اقتصادی قاطعانه برخورد خواهیم کرد

،رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: با عنایت به تأکیدات رهبری معظم، ریاست محترم قوه قضائیه و وظیفه شرعی و در چهارچوب موازین قانونی؛ با مفاسد اقتصادی قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد حجت الاسلام و المسلمین مظفری در جمع مسئولان و مدیران دستگاه قضایی فعال در حوزه صنعت افزود: چنانچه در زمینه مبارزه با مفاسد به صورت جدی گوش فرا داده می‌شد امروز با بسیاری از مشکلات کنونی مواجه نبودیم و از وقوع بسیاری از جرایم و تخلفات پیشگیری به عمل می‌آمد.

وی تصریح کرد: در جنگ تمام عیار جهان غرب علیه جهان اسلام به مرکزیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لحظه‌ای غفلت مسئولان در مواجهه با این وضعیت حساس موجب ایجاد خسارت‌های مادی و معنوی غیرقابل جبران برای کشور می‌شود.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر به وحدت و همدلی میان مردم و مسئولان نیازمندیم و رؤسای قوا به عنوان مسئولان عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در به نمایش گذاردن این وحدت و همدلی نقش بسیار مؤثری دارند.

حجت الاسلام و المسلمین مظفری با اشاره بر استمرار سیاست‌های مجموعه قضایی استان در زمینه مواجهه شجاعانه و برخورد قاطعانه با سوء استفاده کنندگان از قانون و مجرمین حرفه‌ای تاکید کرد و گفت: در کنار برخورد قاطعانه با مفاسد و اعمال سیاست‌های پیشگیرانه با هدف کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی؛ همچون گذشته از کارآفرینان، صنعت گران و فعالان اقتصادی در چهارچوب مبانی شرعی و موازین قانونی حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام//ح. ص
 

امروز بیش از هر زمان دیگر به وحدت و همدلی میان مردم و مسئولان نیازمندیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۱ ۲۶ تير ۱۳۹۷
باید با مفسدان اقتصادی به شدت برخورد شه