امام جمعه ارومیه:

سپاه بازوی توانمند ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی است

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت:سپاه بازوی توانمند ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت الاسلام و السلمین سید مهدی قریشی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در  دیدار با اعضای شورای امربه معروف و نهی از منکر سپاه شهدای استان،امر به معروف و نهی از منکر را یکی از مهمترین احکام کاربردی دین مبین اسلام دانست و گفت: حضور و ارتباط مستمر یک اصل مهم در رواج این سنت الهی است که سپاه پاسداران می‌تواند بازوی توانمند ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان باشد.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به لزوم ایجاد معرفت عمیق دینی نسبت به فریضه امر به معروف و نهی از منکر افزود: مسئله امر به معروف و نهی از منکر یکی از واجبات شرعی است و می‌توان با شیوه‌های مختلف لسانی و عملی جدید و تاثیرگذار این فریضه الهی را به جای آورد.
وی ادامه داد: در قرآن کریم نیز بر انجام امر به معروف و نهی از منکر تاکید شده است و آیات الهی نیز بارزترین صفت رسول گرامی اسلام را انجام این فریضه واجب می‌داند.
امام جمعه ارومیه گفت: بر اساس روایات معصومین ع. تمام اعمال نیک حتی جهاد فی سبیل ا... نیز در مقابل انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر همانند قطره‌ای در مقابل دریا است.
سردار داداش زاده جانشین سپاه شهدای استان نیز در این نشست با بیان این که در تمام ارگان‌های اداری نماینده شورای امر به معروف و نهی از منکر سپاه شهدای استان وجود دارد گفت: غالب کادر سپاه استانی آموزش‌های مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر را طی کرده اند.
همچنین در این جلسه تعدادی از اعضای حاضر به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.
 
انتهای پیام/م
 

دیدار اعضای شورای امربه معروف و نهی از منکر سپاه شهدای استان با امام جمعه ارومیه

برچسب ها: احکام شرعی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.