«بچه ترامپ» به آمریکا می‌آید!

بالون «بچه ترامپ» که در سفر اخیر رئیس‌جمهور آمریکا به انگلیس در آسمان لندن به پرواز درآمد، قرار است به نشانه اعتراض به سیاست‌های وی در آمریکا نیز ساخته شود.

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از هافینگتون پست، بالون «بچه ترامپ» که در زمان سفر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به انگلیس به نشانه اعتراض به سیاست های او در آسمان این کشور به پرواز درآمده بود، قرار است هم اکنون در آمریکا مورد استفاده قرار گیرد.

این بالون غول پیکر نارنجی رنگ که دونالد ترامپ را همانند یک بچه عصبانی نشان می دهد توجه کشورهای مختلف جهان را به خود جلب کرده است و هم اکنون یک فعال اهل نیوجرسی تصمیم گرفته است به منظور اعتراض به سیاست های ترامپ این بالون هلیومی را در آسمان بدمینستر نیوجرسی به پرواز در آورد.

«دیدیز جیمنز کاسترو»، فعال آمریکایی ساکن نیوجرسی، به همراه تعدادی از فعالان دیگر یک صفحه اجتماعی به منظور جمع آوری بودجه لازم برای ساخت بالون «بچه ترامپ» راه اندازی کرده است.

در این صفحه اجتماعی نوشته شده است: «ما موافقت کرده ایم که بالون بچه ترامپ را به باشگاه گلف ملی ترامپ در بدمینستر نیوجرسی بیاوریم. اینجا مکانی است که ترامپ و خانواده اش تعطیلات خود را در فصل تابستان می گذرانند.»

«بچه ترامپ» به آمریکا می‌آید!

این فعال آمریکایی مبلغ 4500 دلار برای ساخت بالون بچه ترامپ نیاز داشت که در مدت 22 ساعت جمع آوری شد و قرار است ساخت این بالون تا اواسط ماه اوت سال جاری میلادی (یک ماه دیگر) به پایان برسد.

گزارشها حاکی از آن است که بالون بچه ترامپ قرار است در دیگر بخشهای آمریکا –از جمله سیلور اسپرینگ در مریلند، آستین در تگزاس، سنت لوئیس در میزوری و فارمینگتون در نیومکزیکو—ساخته شود.

در سفر اخیر دونالد ترامپ به انگلیس، بالون بچه ترامپ به مدت 2 ساعت بر فراز ساختمان مجلس در آسمان لندن به پرواز درآمد. شهردار لندن نخست با به پرواز در آوردن این بالون در زمان سفر ترامپ مخالفت کرد؛ اما با اصرار مردم، مجوز پرواز این بالون فقط به مدت 2 ساعت صادر شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۲۵ تير ۱۳۹۷
چقدر بده که دیگران از آدم متنفر باشند
آخرین اخبار