نتانیاهو: با وجود بادبادک‌های آتش‌زا، آتش‌بسی در کار نیست

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در بازدید از شهر «سدروت» در نزدیکی نوار غزه اعلام کرد درگیری‌ها با حماس هنوز به پایان نرسیده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتص، «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) در بازدید از شهر «سدروت» در نزدیکی نوار غزه اعلام کرد که درگیری ها با حماس هنوز به پایان نرسیده است.

نتانیاهو در این بازدید گفت «چیزی به عنوان آتش بس که در آن استفاده از بادبادک های آتش زا و بالون ها استثنا باشند»، وجود ندارد.

وی در ادامه ادعاهای خود افزود: «صدها سال است که با تروریسم مبارزه می کنیم و مصمم هستیم که در این مسیر پیروز می شویم. این نبرد هنوز به پایان نرسیده است».

از زمان آغاز به پرواز درآوردن بادبادک های آتش زا و بالون ها بوسیله گروه های مقاومت فلسطین، این نخستین سفر بنیامین نتانیاهو به مناطق نزدیک نوار غزه است.

در دو روز گذشته درگیری ها و تبادل آتش میان نیروهای رژیم صهیونیستی و گروه های مقاومت فلسطین به بالاترین سطح در سالهای اخیر رسیده است. ارتش رژیم صهیونیستی به بهانه پرواز بادبادک های آتش زا، تاکنون بارها مناطق مختلف غزه را هدف حملات مرگبار قرار داده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار