برگزاری المپیاد ایمنی کشور در شیراز

نخستین مرحله سومین المپیاد ایمنی کشور در دانشگاه زند شیراز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهدی مخبری، رئیس دانشگاه زند شیراز در مراسم برگزاری نخستین مرحله سومین المپیاد ایمنی کشور در شیراز با اشاره ارتقاء سطح ایمنی و صیانت از نیروی کار گفت: در این المپیاد ۳۰۰ نفر از مسئولان، مدیران و کارشناسان ایمنی شرکت‌ها و کارخانجات سراسر کشور در بخش علمی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی تصریح کرد: ایجاد روحیه رقابت در امر ایمنی، آموزش فراگیر ایمنی کار، فراگیر کردن موضوع ایمنی، صیانت از نیروی کار و کاهش حوادث ناشی از آن اهداف برگزاری این المپیاد است.

مخبری با بیان اینکه در دنیای مدرن امروزی ارزش دارایی‌های ملت‌ها به منابع و ثروت‌های خدادادی نیست و منابع انسانی کارآمد و سالم موتور محرک اقتصاد ملی و زمینه ساز توسعه اقتصادی و اجتماعی را فراهم می‌کند، افزود: ملت‌های مختلف با دارا بودن ارزش‌های فرهنگی ویژه خود، ارتقای فرهنگ ایمنی کار را به عنوان ارزش مشترک انسانی دانسته و سرمایه گذاری در آن را یک ضرورت می‌دانند.

رئیس دانشگاه زند شیراز تصریح کرد: علاوه برصدور گواهینامه آموزشی به داوطلبان حاضر در آزمون، ۵۰ نفر برتر این دوره به مرحله دوم راه پیدا می‌یابند و به نفرات برتر که در مرحله دوم امتیاز لازم را کسب کنند جوایزی اهدا می‌شود، که نتایج این آزمون نیمه اول شهریور اعلام می‌شود.
انتهای پیام/ت

شیراز میزبان المپیاد ایمنی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.