ضرورت حمایت مسئولان از بنیاد عفاف و حجاب

دبیرکل بنیاد عفاف و حجاب کشور گفت: این بنیاد برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، نیازمند حمایت همه مسئولان و مردم است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ آیت‌الله محمدحسن اختری، دبیرکل بنیاد عفاف و حجاب کشور در جلسه شورای سیاستگذاری بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین افزود: نهاد عفاف و حجاب نهادی مردمی است و همه باید در تمام طول سال پای کار آن باشند و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را صرفاً به یک هفته متوقف نکنند.

آیت‌الله اختری اضافه کرد: مسئولان و مدیران دستگاه‌ها و نهاد‌ها بیش از پیش از اختیارات خود برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب استفاده کنند و صرفاً منتظر مصوبات بالادستی نباشند.

دبیرکل بنیاد عفاف و حجاب کشور، تألیف کتاب در حوزه عفاف و حجاب و تولید برنامه‌هایی با این محتوا در صدا و سیما را برای ترویج هر چه بیشتر فرهنگ عفاف و حجاب ضروری دانست.

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین هم در این جلسه گفت: عفاف و حجاب از ضروریات و نماد دین است و به همین خاطر مورد هجمه استکبار جهانی قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: عفاف و حجاب باید در حوزه نظریِ دین مورد بررسی قرار گیرد تا جایگاه آن در مهندسی دین به صورت دقیق مشخص شود.

امام جمعه قزوین عفاف و حجاب را مصداقی از شعائر الهی برشمرد و خاطرنشان کرد: عفاف و حجاب اختصاص به زن یا مرد ندارد و لازم است تمام آحاد جامعه آن را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/

جلسه شورای سیاستگذاری بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.