حاجی بیگی: بیرانوند برای عشق به هواداران در پرسپولیس ماند/ از ارز دولتی استفاده نکرده ایم

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: مبلغ قرارداد بیرانوند از پیشنهاد‌های خارجی اش کمتر است، اما او به دلیل علاقه به هواداران در پرسپولیس ماند.

محمد رضا حاج بیگی، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت علیرضا بیرانوند اظهار کرد: بیرانوند علی رغم پیشنهادهای خوبی که از باشگاه های خارجی دارد اما با توجه به عشق و علاقه ای که به هواداران دارد در نهایت توانستیم نظر این دروازه بان را جلب کنیم تا او در تیم ما بماند.

مبلغ قرارداد بیرانوند از پیشنهادهای خارجی اش کمتر است اما او به دلیل علاقه به هواداران در پرسپولیس ماند

او ادامه داد: قرارداد جدیدی با بیرانوند بستیم که این قرارداد از لحاظ مالی کمتر از پیشنهادهای خارجی است و امیدوارم هواداران راضی باشند. همچنین بیرانوند پیشنهادهای نجومی داشت اما به علت علاقه اش در پرسپولیس ماندنی شد.  

با امیری هم به توافق نهایی می رسیم

حاج بیگی درباره وضعیت وحید امیری بیان کرد: امروز(شنبه) جلسه ای با وکیل امیری داشتیم که به جمع بندی خوبی رسیدیم و در اولین فرصت با امیری هم به توافق نهایی خواهیم رسید.

مشکل ارز حل نشود با مشکل مواجه می شویم

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه این باشگاه  تا آخر مرداد ماه فرصت تعیین تکلیف بدهی های خود را دارد تا از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشود، گفت: عمده بدهی های باشگاه مربوط به بازیکنان و مربیان خارجی بود که این بدهی ها را پرداخت کردیم و بدهی های داخلی ها هم در حد توان خود دادیم. همچنین با درایت سرپرست و اعضای هیئت مدیره مشکل خاصی در آینده نخواهیم داشت.  تهدید جدی درباره بدهی ها نداریم اما اگر مسئله ارزی باشگاه حل نشود در آینده با مشکل مواجه می شویم. امیدوارم مشکلات ارزی با حمایت وزیر ورزش و جوانان حل شود.


بیشتر بخوانید:

بیرانوند در باشگاه پرسپولیس حاضر شد

خوردبین: بیرانوند نباید پرسپولیس را تنها بگذارد


بدهی دایی را پرداخت می کنیم تا از نقل و انتقالات محروم نشویم

حاج بیگی در باره اینکه باشگاه پرسپولیس  در صورت پرداخت نکردن مطالبات مالی علی دایی از پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل دوم محروم می شود، گفت: بدهی های باشگاه را به زودی پرداخت می کنیم تا خطر محرومیت نقل و انتقالاتی ما را تهدید نکند. دایی به باشگاه پرسپولیس لطف دارد اما بدهی اش مربوط به دوران گذشته است که با مذاکره و عنایت دایی این مسئله را حل می کنیم.

بخشی از بدهی 2 میلیاردی مان به دایی را پرداخت کرده ایم

او درباره میزان دقیق طلب علی دایی گفت: ما باید به پرونده علی دایی نگاه کنیم اما تا جایی که اطلاع دارم نزدیک به  2 میلیارد تومان به دایی بدهی داریم و یک بخشی از این مبلغ هم پرداخت کردیم. همچنین پرداخت مابقی مطالبات دایی جزء برنامه هایمان است.

استفاده پرسپولیس از ارز دولتی را تکذیب می کنم

حاج بیگی درباره اینکه سرخابی ها از ارز دولتی استفاده کردند، گفت: ما در پرداختی ها خود با مشکل ارزی مواجه هستیم و امیدوارم با عنایت مسئولان این مشکل حل شود. شایعات مطرح شده را تکذیب می کنم و شرایط به صورتی است که با سیاست دولت پیش می رویم و تیم خود را هدایت می کنیم.

باشگاهی که دخل و خرجش با هم تطبیق ندارد، شرایط پرداخت مالیات هم ندارد

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره نحوه پرداخت مالیات بازیکنان گفت: بستگی به قراردادها دارد که در آنجا مشخص است که باشگاه وظیفه پرداخت مالیات ها را دارد یا بازیکنان باید مالیاتشان را بپردازند. مشکل مالیاتی ما مربوط به 7،8 سال گذشته است که برگه مالیاتی را به اداره مالیات ارسال نمی کردند و این باعث شده که مبلغ بدهی مالیاتی ما افزایش یابد. به هر حال مسئولان اداره مالیات وقت تعیین کردند تا مالیات خود را بپردازیم. باشگاهی که دخل و خرجش با هم مطابقت ندارد شرایط برای پرداخت مالیات هم ندارد.

وزیر ورزش تمام تیم ها را به یک چشم می بیند

او درباره حمایت وزیر ورزش و جوانان از پرسپولیس بیان کرد: شخصیت سلطانی فر به صورتی است که هوادار یک تیم خاص نیست و همه را به یک چشم می بیند و برایش تیم ها فرقی ندارند. به هر حال طرح این گونه مسائل کم لطفی برخی از افراد است و  نباید این صحبتها را طرح کنیم.

اگر آماده استقلال حضور در سوپرجام نباشد از نظر ما هم تعویق این بازی بلامانع است

حاج بیگی درباره وضعیت بازی سوپرجام گفت: پرسپولیس از اول برای این بازی اعلام آمادگی کرد و هواداران هم انتظار دارند که بازی سوپرجام در موعد مقرر خود برگزار شود اما تیم استقلال شرایط را مهیا ندید و ما با این تیم همراه هستیم و برگزای بازی در زمان دیگری برای باشگاه پرسپولیس بلامانع است. هر زمانی که سازمان لیگ اعلام کند حاضر هستیم تا این بازی را انجام بدهیم.

ممنوع الخروجی مرحوم هادی نوروزی محلی از اعراب ندارد

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره ممنوع الخروجی مرحوم هادی نوروزی بیان کرد: من متاسف هستم که اطلاعات غلطی به اداره مالیات داده شد. هادی نوروزی چند سالی است که فوت کرده است و ممنوع الخروجی اش محلی از اعراب ندارد. مقداری از مطالبات مالی مرحوم نوروزی مانده است که به زودی آن را پرداخت می کنیم.

او در پایان درباره جلسه هیئت مدیره پرسپولیس خاطر نشان کرد: مسائل مختلف باشگاه در این جلسه بررسی شد و قراردادهای بازیکنان را مرور کردیم، همچنین در جلسه هیئت مدیره اعلام شد که اردوی کرواسی در شان باشگاه پرسپولیس برگزار شد .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۲۵ تير ۱۳۹۷
درود بر بیرانوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۲۵ تير ۱۳۹۷
باشه ماهم باور کردیم ....احتمالا ب عشق هوادار با ۱۵۰ میلیون تومن قرارداد بسته
آخرین اخبار