پورشیب: قدرت کاراته ایران را به آسیا و جهان ثابت کردیم

ملی پوش کاراته گفت: با تکرار قهرمانی قاره کهن توانستیم قدرت کاراته ایران را به آسیا و جهان ثابت کنیم.

پورشیب: قدرت کاراته ایران را به آسیا و جهان ثابت کردیمذبیح الله پورشیب ملی پوش کاراته کشورمان در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قهرمانی تیم ملی کاراته در آسیا بیان کرد: خوشبختانه باز هم توانستیم عنوان قهرمانی آسیا را در کشور اردن و با حضور 314 کاراته کا از 29 کشور تکرار کنیم و نتیجه تلاش‌ها و زحمات مان را با ایستادن روی سکوی نخست قاره کهن گرفتیم.

او ادامه داد: با تکرار عنوان قهرمانی رقابت‌های آسیا یک بار دیگر توانستیم قدرت کاراته ایران را به آسیا و جهان ثابت کنیم و نشان دهیم که تیم ملی کاراته ایران درمیادین بین المللی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی است.

کاپیتان تیم ملی کاراته عنوان کرد: تمام ملی پوشان کشورمان در بخش انفرادی و تیمی نتایج درخشانی را کسب کردند و توانستند حریفان شان را شکست دهند و این به قهرمانی ایران کمک زیادی کرد.

پورشیب در مورد عملکرد سایر تیم‌ها در این رقابت‌ها گفت: باتوجه به اینکه رشته کاراته از سال ۲۰۲۰ در المپیک حضور دارد تمام کشور‌ها روی این رشته سرمایه گذاری کردند و تمام کاراته کا‌ها با انگیزه بیشتری روی تاتامی می‌روند و این موضوع باعث شده پیروزی در هر مبارزه سخت‌تر شود و ورزشکاران باید تمام تلاش خود را برای رسیدن به سکوی قهرمانی به کار گیرند.

ملی پوش کاراته کشورمان در پایان خاطر نشان کرد: با وجود اینکه تمام تیم‌ها بسیار آماده بودند، اما بازیکنان ما توانستند با ارائه عملکرد خوب نتیجه را به نفع تیم ملی ایران به پایان ببرند و خوشحالم که توانستیم بار دیگر قهرمان آسیا شویم و با دست پر به کشور برگردیم.


بیشتر بخوانید:

کاراته کا‌های ایران برای کسب ۴ طلا و ۸ برنز می‌جنگند

۳ برنز رقابت‌های آسیایی در انتظار کاتارو‌های ایران

بانوان کاتارو به نشان برنز رسیدند/تیم کاتای مردان از کسب مدال بازماندند

مدال برنز بر گردن آل سعدی

طلای سنگین وزن آسیا به عباسعلی و اباذری رسید


انتهای پیام/


اظهارات پورشیب درباره قهرمانی تیم ملی کاراته در رقابت‌های آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار