عملکرد مثبت سازمان تامین اجتماعی در ارائه خدمات به مردم

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت : در شرایطی که روزانه صدها نفر به کارگزاری‌های تامین اجتماعی در استان مراجعه می‌کنند، عملکرد آنها در ارائه خدمات به مردم مثبت ارزیابی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛قاسمی مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: بیش از 754 هزار نفر در کرمانشاه تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که از این تعداد 245 هزار نفر بیمه شده اصلی هستند.

وی گفت : تعداد بیمه شدگان تبعی تامین اجتماعی در استان کرمانشاه بیش از 401 هزار نفر است.

قاسمی افزود : 45 هزار مستمری بگیر در کرمانشاه داریم که با افراد تابعه تحت پوشش مستمری بگیران، جمعیت این گروه نیز به بیش از 107 هزار نفر می‌رسد.

قاسمی یکی از خدمات تامین اجتماعی را پرداخت مستمری به افراد بیکار شده اعلام کرد و ادامه داد: در استان کرمانشاه مستمری بیمه بیکاری به 4124 نفر پرداخت می‌شود.

وی از خدمات متعدد تامین اجتماعی به افراد تحت پوشش هم یاد کرد که شامل بیش از 18 نوع خدمت است و از مهمترین آنها نیز می‌توان به خدمات در حوزه درمان اشاره کرد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه از فعالیت پنج کارگزاری فعال در کرمانشاه هم یاد کرد و از افتتاح دو کارگزاری دیگر یکی در حوزه شعبه سه در بلوار تاق بستان و دیگری در شعبه دو کرمانشاه در میدان سنجابی خبر داد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

فعالیت پنج کارگزاری فعال در کرمانشاه

 

 

 

 

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار