اتمام کار بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده زلزله

رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت : کار بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده ناشی از زلزله هفت و سه دهم ریشتری 21 آبان پارسال به اتمام رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ رضا خواجه ای رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت: مشارکت عمومی و پای کاربودن تمامی دستگاههای اجرایی و ستاد بازسازی ، باعث پیشبرد کارها و تسریع در روند بازسازی شهرستان شده است.
وی گفت: بازسازی شهرستان سرپل ذهاب در مناطق روستایی از برنامه زمانبندی تعیین شده جلوتر است و این کار همچنان با سرعت مناسبی در حال انجام است.
خواجه ای افزود : برنامه ساخت واحدهای مسکونی آسیب دیده در مناطق شهری با توجه به مشارکت بالای خود مردم از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار است و پیش بینی می شود کار بازسازی شهر زودتر از زمان تعیین شده به پایان برسد.
وی افزود: تاکنون عملیات آواربرداری 6 هزار و 128 واحد ، پی کنی پنج هزار و 912 ، آرماتوربندی سه هزار و 600 واحد ، شناژ و کرسی چینی سه هزار و 239 واحد روستایی انجام شده است.
وی گفت: همچنین با تلاش های صورت گرفته کار اسکلت گذاری یک هزار و 269 واحد ، اجرای سقف 574 واحد مسکونی و عملیات گچ و خاک برای 56 واحد نیز انجام شده است.
وی با بیان اینکه عملیات آوار برداری هشت هزار و چهار واحد شهری سرپل ذهاب نیز پایان یافته است ، گفت: هفت هزار و چهار واحد مسکونی اکنون در مرحله پی کنی ، 6 هزار و 766 واحد در مرحله آرماتوربندی ، 6 هزار و 490 واحد در مرحله شناژ و کرسی چینی و سه هزار و 500 واحد نیز در مرحله دیوارچینی است.
این مقام مسئول ادامه داد: کار احداث اسکلت برای پنج هزار و 456 واحد مسکونی ، اجرای سقف چهار هزار و 12 واحد و عملیات گچ و خاک یک هزار و 876 واحد مسکونی شهری نیز انجام شده است.
خواجه ای گفت: عملیات تعمیر 15 هزار و 877 واحد مسکونی شهری نیز در حال انجام است که از این تعداد عملیات تعمیر 14 هزار و 370 واحد مسکونی نیز به اتمام رسیده است.
به گفته وی، از مجموع کار تعمیر چهار هزار و 987 واحد مسکونی روستایی در سرپل ذهاب ، هم اکنون تعمیرات چهار هزار و 266 واحد پایان یافته است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

مشارکت عمومی و پای کاربودن تمامی دستگاههای اجرایی در بازسازی مناطق زلزله زده

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار