نخستین مرکز شبانه روزی نگهداری توانبخشی افتتاح شد

نخستین مرکز شبانه روزی نگهداری توانبخشی جسمی حرکتی غرب کشور در کرمانشاه افتتاح شد.

امید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ گفت: نخستین مرکز شبانه روزی نگهداری توانبخشی جسمی حرکتی غرب کشور که مدیریت آن به بخش خصوصی واگذار شده افتتاح و موجب اشتغال زایی برای 20 نفر شده و در فاز اول ظرفیت پذیرش 44 بیمار را دارد.

وی اعتبار اولیه تخصیص یافته برای این مرکز را 600 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: سازمان بهزیستی به صورت ماهیانه به ازای نگهداری از هر معلول که تمکن مالی ندارد در این مرکز 640 هزار تومان یارانه پرداخت می کند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه عنوان کرد: در این مرکز خدمات پزشکی، توانبخشی، کاردرمانی، گفتار درمانی و .. به افراد معلول با در اختیار داشتن استانداردترین تجهیزات ارائه می شود.

 قادری با بیان اینکه با افتتاح این مرکز در استان ظرفیت کل تخت های نگهداری از معلولان، سالمندان، بیماران روانی مزمن و .. به 2900 تخت می رسد، گفت: زیرساخت های نگهداری از افراد در استان تکمیل شده و در حال حاضر 3 هزار و 330 نفر از مراکز شبانه روزی ما در استان خدمت دریافت می کنند

نخستین مرکز شبانه روزی نگهداری توانبخشی جسمی حرکتی غرب کشور (مهر سبحان) به مناسبت هفته بهزیستی با حضور حاج جعفر همتی مشاور عالی استاندار کرمانشاه، دکتر الهی تبار معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه، مديركل اجتماعي و فرهنگي استانداري کرمانشاه، احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس، مدیرکل بهزیستی استان و جمعی دیگر از مسئولان در محل مجتمع جامع توانبخشی الهیه کرمانشاه افتتاح شد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

اشتغال زایی  20 نفر در مرکز شبانه روزی نگهداری توانبخشی

 

 

 

 

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار