معاون امنیتی انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان:

وضعیت امنیتی در استان مناسب است

معاون امنیتی انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان گفت:استان سیستان و بلوچستان از نظر امنیتی وضعیت مناسبی دارد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمدهادی مرعشی معاون امنیتی انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: استان سیستان و بلوچستان درکشف جرم رتبه ۲ و ۳ کشوری را دارد و وضعیت امنیتی در استان مناسب است، یکی از دلایل وجود امنیت در سطح استان نیز توجه ویژ‌ه‌ای است که سرمایه‌گذاران به استان دارند.

محمدهادی مرعشی  درباره وضعیت امنیتی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: نزدیک به ۵ سال است که استان سیستان و بلوچستان از نظر امنیتی وضعیت مناسبی دارد.

معاون امنیتی انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: در سال جاری بیش از یک و نیم میلیارد نفر مسافر و گردشگر به استان سیستان و بلوچستان آمده‌اند که این تعداد جمعیت گردشگر که  از چابهار و سواحل دریای عمان بازدید داشته‌اند ،نشان دهنده  امنیت بر قرار شده در استان است.

وی با بیان اینکه مردم با آرامش در استان سیستان و بلوچستان زندگی می‌کنند، عنوان کرد: متاسفانه یک قشر خاصی برای اینکه نمی‌خواهند استان سیستان و بلوچستان شرایط مناسبی داشته باشد، تبلیغات منفی علیه استان در شبکه‌های اجتماعی می‌کنند.

مرعشی تاکید کرد: در یکی از استان‌های کشور طی یک سال ۲۳ مورد سرقت از بانک گزارش شده بود در صورتی که در استان سیستان و بلوچستان اصلا سرقت از بانک وجود ندارد.

انتهای پیام/ع

سرقت از بانک در استان داریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار