برگزاری مسابقات ویراکاپ ۹۷ در کرمانشاه

موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه مسابقه استانی ویرا کاپ ۹۷ برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مسلم حدیدی قایم مقام جهاد دانشگاهی کرمانشاه گفت: موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی در راستای برنامه‌های تدوین شده برای ارتقا سطح دانش در استان هرساله مسابقات مختلفی مانند چالش جاذبه (سازه‌های نجات تخم مرغ)، رباتیک، طراحی، مهارت سنجی و... برگزار می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مسابقه ویرا کاپ تابستان امسال در ۵ رشته چرتکه، محاسبات ذهنی، رباتیک، مکعب روبیک و ریاضیات است که در رده سنی ۶ تا ۱۸ سال برگزار می‌گردد.

وی ادامه داد: چرتکه و محاسبات ذهنی در ۶ سطح تعریف شده است که داوطلبین در دو رده سنی کمتر از ۹ سال و بیشتر از ۹ سال به صورت مجزا به رقابت خواهند پرداخت.

حدیدی در خصوص شرایط و نحوه حضور در این مسابقه گفت:داوطلبین رشته رباتیک در دو لیگ ربات‌های جنگجو و مسیریاب با یکدیگر رقابت خواهند کرد وداوطلبین مکعب روبیک در سطح مکعب ۳×۳ ارزیابی می‌شوند.

همچنین لیگ ریاضیات در سه سطح مجزای پایه‌های اول و دوم، سوم و چهارم و پنجم و ششم برگزار خواهد شد.

شرکت در مسابقات چرتکه برای تمامی افرادی که در هر یک از موسسات مورد تایید کمیته برگزاری ویراکاپ حداقل یک ترم تحصیلی را گذرانده‌اند مجاز است و سایر رشته‌ها محدودیتی ندارند.

قائم مقام موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه تصریح کرد:کمیته برگزاری ویراکاپ کلاس‌های آمادگی مسابقات را برای داوطلبین برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت نام ۲۰ مرداد ۹۷ خواهد بود، تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند از طریق کانال اطلاع رسانی سروش و ایتا به آدرس @VIRACAP۲۰۱۸ ثبت نام کنند  وجهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۱۰۳۱ داخلی ۶۶۱ یا همراه ۰۹۱۸۵۵۴۱۷۱۳ تماس بگیرند.

وی در پایان ادامه داد:به نفرات برتر تندیس، جوایز نفیس و بورسیه مسابقات کشوری اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/پ

 

مسابقات ویراکاپ ۹۷ در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.